دیدار دوستانه ایران و نیجریه ۳۰ فروردین در ورزشگاه آزادی

  • شناسه خبر: 2412
دیدار دوستانه ایران و نیجریه ۳۰ فروردین در ورزشگاه آزادی

رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه از پیشنهاد ایران برای برگزاری دیدار دوستانه بین دو تیم خبر داد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه BUSINESS DAY چاپ نیجریه از رویارویی تیمهای ملی این کشور و تیم ملی ایران در روز ۱۸ آپریل(سی فروردین) سال جاری خبر داد. در همین رابطه کریس گرین […]

خانه » فرهنگی مذهبی » دیدار دوستانه ایران و نیجریه ۳۰ فروردین در ورزشگاه آزادی
رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه از پیشنهاد ایران برای برگزاری دیدار دوستانه بین دو تیم خبر داد.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه BUSINESS DAY چاپ نیجریه از رویارویی تیمهای ملی این کشور و تیم ملی ایران در روز ۱۸ آپریل(سی فروردین) سال جاری خبر داد. در همین رابطه کریس گرین رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه به سایت اینترنتی این روزنامه گفت: “ما پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه دریافت کردیم. اکنون در حال مطالعه بر روی این پیشنهاد هستیم و در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیممان را خواهیم گرفت.”
این رسانه نیجریه ای محل برگزاری این دیدار دوستانه را تهران اعلام کرده است.
تیم ملی نیجریه در ماه آپریل اردویی در ابوظبی امارات خواهد داشت که در جریان این اردو برابر تیم ملی مصر دیدار دوستانه ای هم برگزار خواهد کرد.
تیم ملی نیجریه
نیجریه در آخرین رده بندی فیفا در جایگاه نهم برترین تیمهای قاره آفریقا است. این تیم درحال حاضر در رده بندی جهانی در رتبه ۵۷ قرار دارد.ایران و نیجریه قرار بود حدود دو سال پیش به مصاف هم بروند اما به یک باره فدراسیون فوتبال نیجریه اعلام کرد تیم ملی این کشور حاضر نیست با تیم ملی ایران بازی کند. پس از این اتفاق، فدراسیون فوتبال ایران علیه نیجریه به فیفا شکایت کرد که فدراسیون بین المللی فوتبال، این کشور را به پرداخت ۲۵۰ هزار دلار محکوم کرد اما هیچگاه خبری مبنی بر پرداخت این غرامت از سوی نیجریه به ایران در رسانه های دو کشور منتشر نشد.

برچسب ها:
تیم ملی،فوتبال، نیجریه،خانه خشتی دیدار دوستانه ایران و نیجریه 30 فروردین در ورزشگاه آزادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان