محفل جمع خوانی با رنگ و بوی تربیت فرزندان قرآنی + گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 23958
محفل جمع خوانی با رنگ و بوی تربیت فرزندان قرآنی + گزارش تصویری

به گزارش “خانه خشتی”: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مردم رفسنجان در گوشه و کنار شهر اقدام به برپایی محافل جزءخوانی نموده اند. یکی از این محافل توجه خانه خشتی را به خودش جلب نمود. در ابتدا که وارد شدیم جوانی خوش رو خوشامد گویی نمود. ورودی این محفل به گونه ای طراحی گردیده […]

خانه » آخرین اخبار » محفل جمع خوانی با رنگ و بوی تربیت فرزندان قرآنی + گزارش تصویری

به گزارش “خانه خشتی”: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مردم رفسنجان در گوشه و کنار شهر اقدام به برپایی محافل جزءخوانی نموده اند.

یکی از این محافل توجه خانه خشتی را به خودش جلب نمود. در ابتدا که وارد شدیم جوانی خوش رو خوشامد گویی نمود. ورودی این محفل به گونه ای طراحی گردیده بود که یاداور شهدا می شد. بهتر بگوییم شهدا را به جمع خود دعوت کرده بودند.

در کنار این محفل محلی در نظر گرفته شده بود که در آن برای کودکان برنامه هایی را در نظر گرفته بودند و به عبارتی کار تربیتی انجام می دادند. در محفل کدکانه نه خبری از آموزش رقص بودن و نه موسیقی و اشعاری که هر جنبده ای را به تحرک در می آورد. در این محفل کودکانه (که خود این اجازه را به والدین می داد که با راحتی بیشتر به جزءخوانی خود بپردازند) در کنار نوای قرآن یک مربی تربیتی برنامه هایی را برای کودکان در نظر گرفته بود.

دکور این محفل نیز هنرمندانه طراحی گردیده بود. به امید ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان