طی ایام نوروز صورت گرفت :برپایی ۴۰ خیمه نماز در کرمان

  • شناسه خبر: 2383
طی ایام نوروز صورت گرفت :برپایی ۴۰ خیمه نماز در کرمان

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: ‌۴۰ باب خیمه و مکان موقت اقامه نماز در مکان‌های تاریخی، زائرسراها و… طی ایام نوروز برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران دایر شده است.  به گزارش خبرنگارخانه خشتی به نقل ازخبرگزاری فارس محمدمهدی افضلی  اظهار داشت: ۱۰۰ هزار نقشه از شهرستان‌های استان کرمان برای مسافران نوروزی طراحی، […]

خانه » آخرین اخبار » طی ایام نوروز صورت گرفت :برپایی ۴۰ خیمه نماز در کرمان
برپایی ایستگاه نماز

برپایی ایستگاه نماز

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: ‌۴۰ باب خیمه و مکان موقت اقامه نماز در مکان‌های تاریخی، زائرسراها و… طی ایام نوروز برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران دایر شده است.

 به گزارش خبرنگارخانه خشتی به نقل ازخبرگزاری فارس محمدمهدی افضلی  اظهار داشت: ۱۰۰ هزار نقشه از شهرستان‌های استان کرمان برای مسافران نوروزی طراحی، تولید و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ ایستگاه صلواتی پذیرایی در سطح استان کرمان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی دایر شده، عنوان کرد: ۴۰۰ سرویس بهداشتی، ۵۵ حمام عمومی و ۱۵۸ جایگاه شبانه‌روزی توزیع سوخت برای مسافران نوروزی در استان کرمان فعال است.

افضلی بیان داشت: ۴۰ باب خیمه نماز و مکان موقت اقامه نماز در محورهای ورودی، مکان‌های تاریخی، زائرسراها، پایگاه‌های امدادی، پارک‌ها و کمپ‌های گردشگری استان کرمان در ایام نوروز دایر شده است.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان خاطرنشان کرد: خیمه‌های نماز در ارگ بم، ارگ راین و چهار پارک شهر کرمان نیز برای اقامه نماز مسافران و گردشگران نوروزی برپا شده است.

این مسئول با اشاره به برپایی هشت سفره هفت سین در پارک‌ها و حوالی اماکن تاریخی شهر‌ کرمان تصریح کرد: تورهای رایگان کرمان‌گردی از محل پارک مطهری به اماکن تاریخی و گردشگری توسط شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی کرمان با استقبال مناسب بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی روبه‌رو شده، افزود: تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه از مرز ۴۰ هزار نفر نیز گذشته است.

افضلی بیان داشت: نمایشگاه صنایع دستی کرمان نسبت به سال گذشته پربارتر برگزار شده و  تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری در محل یخدان مویدی میزبان علاقمندان است.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان به راه‌اندازی ۹ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و سوغات در استان کرمان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه و بازارچه‌ها در انار، کرمان، زرند، رفسنجان، شهربابک، جیرفت، بم، ماهان و راین راه‌اندازی شده است.

این مسئول ابراز داشت: در حال حاضر ۶۷ هتل، مهمانپذیر، پانسیون و خوابگاه در کنار مراکز آموزشی و مدرسه، میزبان مسافران نوروزی در استان کرمان هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان