عمیق ترشدن شکاف اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر برنامه هسته‌ای ایران

  • شناسه خبر: 2277
عمیق ترشدن شکاف اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر برنامه هسته‌ای ایران

  برخی منابع اطلاعاتی بر این باورند که جوامع اطلاعاتی اسرائیل و ایالات متحده دچار اختلافات رو به افزایشی در خصوص توان‌مندی تولید تسلیحات هسته‌ای ایران شده‌اند. به گزارش  خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی ورلدتریبون در گزارشی اختصاصی نوشت: اسرائیل و ایالات متحده در میان تهدید مربوط به حمله به ایران، در همکاری‌های اطلاعاتی […]

خانه » آخرین اخبار » عمیق ترشدن شکاف اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر برنامه هسته‌ای ایران

 

خبرگزاری فارس: تعمیق شکاف اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر برنامه هسته‌ای ایران

برخی منابع اطلاعاتی بر این باورند که جوامع اطلاعاتی اسرائیل و ایالات متحده دچار اختلافات رو به افزایشی در خصوص توان‌مندی تولید تسلیحات هسته‌ای ایران شده‌اند.

به گزارش  خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی ورلدتریبون در گزارشی اختصاصی نوشت: اسرائیل و ایالات متحده در میان تهدید مربوط به حمله به ایران، در همکاری‌های اطلاعاتی بین خود کاهشی چشم‌گیر پدید آورده‌اند.

بنابراین گزارش، برخی مقامات می‌گویند که جوامع اطلاعاتی اسرائیل و ایالات متحده دچار اختلافات رو به افزایشی در خصوص توان‌مندی تولید تسلیحات هسته‌ای ایران شده‌اند.

بر اساس گزارش فوق، جوامع اطلاعاتی آمریکایی در خصوص پذیرش ارزیابی‌های اطلاعاتی اسرائیلی‌ها از برنامه هسته‌ای ایران و گزارش‌های مربوط به توسعه توان هسته‌ای این کشور، بسیار محتاط‌تر از گذشته عمل می‌کنند.

یک مقام اطلاعاتی در این خصوص می‌گوید: “این روزها آمریکایی‌ها همه چیز را مورد سوال قرار می‌دهند و بخش اعظم اطلاعات اسرائیلی را به چالش می‌کشند.”

گفته می‌شود که این کاهش همکاری اطلاعاتی از اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده و در سال ۲۰۱۲ و اوج‌گیری نگرانی از حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران، شدت گرفته است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان