پرسپولیس را بدون امتیاز بدرقه می‌کنیم

  • شناسه خبر: 226
پرسپولیس را بدون امتیاز بدرقه می‌کنیم

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مربی تیم‌ فوتبال صبای قم گفت: در بیست و ششمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه برای جبران شکست بازی رفت مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گیریم. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هوشنگ لوینیان چهارشنبه شب در حاشیه آخرین تمرین صبای قم در آستانه دیدار با […]

خانه » ورزشی » پرسپولیس را بدون امتیاز بدرقه می‌کنیم

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مربی تیم‌ فوتبال صبای قم گفت: در بیست و ششمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه برای جبران شکست بازی رفت مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هوشنگ لوینیان چهارشنبه شب در حاشیه آخرین تمرین صبای قم در آستانه دیدار با پرسپولیس بیان کرد: این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و صد در صد پرسپولیس را در خانه شکست خواهیم داد.

وی افزود: یقینا صبای قم با ارائه یک بازی خوب و منطقی عصر خوبی را برای تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه یادگار امام قم خواهند آمد، رقم می‌زند چرا که ما کاملا آماده این بازی هستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین پنج تیم همچنان ادامه دارد، صبای قم هم امسال یکی از تیم‌هایی بوده که در بیست و پنج هفته گذشته از تیم‌های بالانشین است و این یک رکورد به شمار می‌رود.

وی ابراز داشت: دیدار ما با پرسپولیس تهران جدال تیم‌های پنجم و هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و قصد نداریم در این دیدار خانگی که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود بدون پیروزی میدان را ترک کنیم.

لوینیان عنوان کرد: این دیدار خانگی برای صبای قم در حالی برگزار می‌شود که تیم ما هفته قبل در خارج از خانه به شکستی سنگین تن دادند و با قبول باخت سه بر صفر برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان حتی جایگاه چهارم را از دست داد اما مطمئن باشید امروز بازی بسیار خوبی از صبا به نمایش در خواهد آمد.

وی یاد آور شد: تیم ما در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در خانه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در هفته بیست و پنجم ماننده صبا بازنده بوده است و از قضا در خانه خود مقابل تیم انتهای جدول فجر شهید سپاسی شیراز تن به شکست سنگین سه بر دو داده است تا همچنان در مکان هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: در حالی که تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و پنجم رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه مقابل تیم فولاد خوزستان نتیجه‌ای بسیار بدی کسب کرد، تیم‌ پرسپولیس تهران نیز با این باخت شرایطی شبیه به صبا دارد، اما صبا دو پله بالاتر از این تیم در جدول جای گرفته است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی جدول رده‌بندی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب ۵۲ امتیاز در رده اول جدول رده‌بندی قرار دارد و بعد از استقلال ۴۷ امتیازی، تراکتور سازی ۴۶ امتیازی و نفت ۴۱ امتیازی، تیم فوتبال صبای قم با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده پنجم است.

آخرین پیروزی تیم فوتبال صبای قم در بازی‌های خانگی خود به دیدار این تیم در هفته بیست و چهارم مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان باز می‌گردد که صبای قم در آن مسابقه با نتیجه قاطع سه بر یک مقابل میهمان خود به برتری دست یافت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان