کی‌روش : می‌خواهیم قدرتمند به جام جهانی صعود کنیم

  • شناسه خبر: 2230
کی‌روش : می‌خواهیم قدرتمند به جام جهانی صعود کنیم

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  ایسنا سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید با توجه به شرایط موجود و خواست جامعه فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی، با تمام توان برای رسیدن به این هدف مهم، تلاش می‌کند. کارلوس کی‌روش که برای دیدار بازی‌ تیم‌های داماش گیلان و ملوان انزلی در استادیوم شهید عضدی رشت حضور […]

خانه » ورزشی » کی‌روش : می‌خواهیم قدرتمند به جام جهانی صعود کنیم
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  ایسنا سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید با توجه به شرایط موجود و خواست جامعه فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی، با تمام توان برای رسیدن به این هدف مهم، تلاش می‌کند.
کارلوس کی‌روش که برای دیدار بازی‌ تیم‌های داماش گیلان و ملوان انزلی در استادیوم شهید عضدی رشت حضور یافته بود در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: از آنجا که این دیدار بازی حساسی در مجموعه دیدارهای لیگ برتر فوتبال به شمار می‌آمد و با در نظر گرفتن فرصت پیش آمده برای تماشای این دیدار و ارزیابی بازیکنان دو تیم به رشت آمدم.
وی افزود: پس از ارزیابی از توان فنی بازیکنان دو تیم درخصوص نفرات دعوت شده از این دو تیم به اردوی آینده تیم ملی نظر خواهم داد و هرگز در طول بازی درخصوص عملکرد بازیکنان و نحوه بازی تیم‌ها نظری نمی‌دهم.
کی‌روش ادامه داد: با توجه به شرایط موجود به نقطه نظر سرمربیان تیم‌ها و نحوه ارنج تیم‌شان احترام می‌گذارم و هر بازیکنی که بتواند نظراتم را در سیستم آینده تیم ملی جلب کند، به اردو دعوت خواهم کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه داد: جو استادیوم رشت با وجود طرفداران دو تیم داماش و ملوان در این بازی مثال‌زدنی بود و شاهد دیداری مهیجی از سوی هر دو تیم با تشویق تماشاگران بودم.
کارلوس کی‌روش در پایان درخصوص شانس صعود ایران به جام جهانی فوتبال به ایسنا گفت: به هر ترتیب در گروه ایران تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان تیم‌های قدرتمند و قابل احترامی هستند که تمامی هشت دیدار رفت و برگشت‌مان با این تیم‌ها از دشواری خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم با کسب حداکثر امتیازات ممکن، صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی برزیل داشته باشیم.
برچسب ها:
كي‌روش : مي‌خواهيم قدرتمند به جام جهاني صعود كنيم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان