کاروانسرای شاه‌ عباسی میزبان صنایع دستی است

  • شناسه خبر: 2213
کاروانسرای شاه‌ عباسی میزبان صنایع دستی است

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان در رفسنجان گفت: نمایشگاه صنایع دستی با بیش از ۱۲ غرفه تا ۱۳ فروردین در محل کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان برپا است. عباس فتحی‌پور  در رفسنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی این شهرستان در محل کاروانسرای شاه ‌عباسی اظهار داشت: در این نمایشگاه […]

خانه » رفسنجان » کاروانسرای شاه‌ عباسی میزبان صنایع دستی است
نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان در رفسنجان گفت: نمایشگاه صنایع دستی با بیش از ۱۲ غرفه تا ۱۳ فروردین در محل کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان برپا است.

عباس فتحی‌پور  در رفسنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی این شهرستان در محل کاروانسرای شاه ‌عباسی اظهار داشت: در این نمایشگاه صنایع دستی در ۱۲ غرفه برپا است، هنرهایی مانند تزیین روی مس، عروسک‌سازی، کار روی چوب، پته، قالی و… به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی از برپایی این نمایشگاه تا ۱۳ فروردین ماه جاری خبر داد و ابراز داشت: نمایشگاه صنایع دستی رفسنجان در محل کاروانسرای “شاه‌عباسی” برپا شده است.
فتحی‌پور به برگزاری برنامه‌های هنری در محل کاروانسرای “شاه‌عباسی” رفسنجان اشاره کرد و گفت: اجرای ویژه برنامه‌هایی چون تئاتر و موسیقی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر فعالیت‌هایی است که برای ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین گردشگران و به یاد ماندن خاطره‌ای خوش برای آنها اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: مستقر کردن راهنمایان گردشگری در بناهای تاریخی و نصب بنر برای راهنمایی مسافران از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز در رفسنجان است.
فتحی‌پور بیان داشت: نمایشگاه کتاب نیز با بیش از ۶ هزار جلد در محل خانه “حاج‌آقا علی” برپا شده است.
وی عنوان کرد: تنظیف و راه‌اندازی فواره‌های حوضچه خانه “حاج‌آقا علی” و آماده‌سازی پارک‌ها و فضاهای سبز برای حضور گردشگران از مواردی است که در ایام نوروز در رفسنجان صورت گرفته است.نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان رفسنجان اذعان داشت: خانه حاج‌آقا علی یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین خانه‌های خشتی جهان است، همچنین آب‌انبار، موزه مردم‌شناسی، کاروانسرای کبوترخان، قلعه و مقبره نوش‌آباد از جمله آثار تاریخی شهرستان رفسنجان به شمار می‌روند.
برچسب ها:
کاروانسرای شاه‌ عباسی میزبان صنایع دستی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان