مظلومی: ۲ ماه دیگر از تعهدم به باشگاه استقلال باقی مانده است

  • شناسه خبر: 2185
مظلومی: ۲ ماه دیگر از تعهدم به باشگاه استقلال باقی مانده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تعهد ۲ ساله با باشگاه استقلال داشتم که ۲ ماه دیگر از آن باقی مانده است و پس از پایان تعطیلات در مورد ادامه همکاری مذاکره خواهیم کرد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرگزاری فارس پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: ما با […]

خانه » ورزشی » مظلومی: ۲ ماه دیگر از تعهدم به باشگاه استقلال باقی مانده است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تعهد ۲ ساله با باشگاه استقلال داشتم که ۲ ماه دیگر از آن باقی مانده است و پس از پایان تعطیلات در مورد ادامه همکاری مذاکره خواهیم کرد.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرگزاری فارس پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: ما با یک تیم خوب بازی داریم ذوب آهن بازیکنان خوبی دارد و یک مربی عالی است. تیم تاکتیکی است که فوتبال بازی می‌کند و ما مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند راحت‌تر هستیم و می‌توانیم به اهدافمان برسیم.
وی ادامه داد: از ذوب آهن شناخت داریم یک بازی در پلی آف آسیا بازی کرده‌ایم یکبار هم در لیگ برتر بازی کرده‌ایم. ان‌شاءالله بازی گره نخورد و بازی خوبی انجام دهیم.
بعد از بازی‌ای که در اسیا داشتیم فقط ۴ روز فرصت داشتیم که خود را برای این مسابقه آماده کنیم که آن هم ریکاوری کرده‌ایم. امیدوارم هواداران از بازی ما لذت ببرند. مظلومی تصریح کرد: دو بازی عقب‌افتاده و فشرده داریم که باید امتیاز‌های آنها را بگیریم زیرا نمی‌خواهیم از کورس قهرمانی عقب بمانیم. بازیکنان به این مسئله واقفند.
وی در مورد اینکه فشردگی بازیکن‌ها به استقلال ضربه زده است گفت: فشردگی به ما ضربه زده است ما بعد از فینال ۱۲۰ دقیقه‌ای جام حذفی در آسیا بازی کرده‌ایم و اکنون هم باید مقابل ذوب آهن به میدان برویم. اگر نیروهایمان مصدوم نمی‌شدند می‌توانستیم تقسیم نیرو کنیم تا فشار روی بقیه بازیکن‌ها نیاید تیم‌های دیگر استراحت دارند و بازیکن‌ها در تعطیلات نوروزی هستند اما تیم ما باید تمرین کند و مسابقه دهد. این مسئله روی بازیکن‌های ما تاثیرگذار است آنها به خاطر تعهد به باشگاه و مردم این فشار را تحمل می‌کنند ولی دل هر حال تیم‌هایی که رقیب ما هستند استراحت دارند. تیم‌هایی که در صدر هستند ۱۰ روز یکبار بازی دارند و ما ۴ روز یکبار بازی می‌کنیم. ۵ _ ۶ روز بعد از بازی با ملوان هم باید با الجزیره که سرنشین گروه است بازی کنیم.
مظلومی در مورد عصبانیت مهدی رحمتی به خاطر مشکلات مالی گفت: قبل از عید مبلغی به باشگاه تزریق شد که ناچیز بود با این حال خود رحمتی گفت چیزی از این مبلغ نمی‌خواهم و به بازیکنانی که کمتر پول گرفته‌اند بدهید خودش این حرف را زده است البته تماس‌هایی با او گرفته شده که نمی‌دانم از کدام کانال بوده است به او گفته‌اند باید استقلال را ترک کنی. خیلی نمی‌خواهم در مورد این مسئله حرف بزنم زیرا با حضورش در تمرینات به این مسئله پایان داده است.
سرمربی استقلال در مورد اینکه پس از کسب قهرمانی در جام حذفی برای فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا نه گفت: هنوز صحبتی در این مورد نشده است در تعطیلات عید هستیم و منتظرم مدیرعامل و هیئت‌مدیره بیایند و در این مورد مذاکره کنیم. اگر توافق شد انجام وظیفه می کنیم اگر هم نشد زندگی خود را در راه دیگر ادامه می‌دهم. من تعهد ۲ ساله به باشگاه استقلال داده‌ام که ۲ ماه از این تعهد باقی مانده است و با تمام قدرت تا پایان قراردادم انجام وظیفه می‌کنم و آینده مشخص می‌کند که چه اتفاقی خواهد افتاد.
وی پیش از اینکه گفته بود ماندن در استقلال حدی دارد آیا حد آن تمام شده است گفت: هنوز حد ماندنم در استقلال تمام نشده است ضمن اینکه جا دارد از هواداران استقلال و پرسپولیس تشکر کنم که حمایت خوبی از دو تیم در روز اول و دوم سال انجام دادند و به ورزشگاه آمدند. حضور پرشکوه تماشاگران استقلال و پرسپولیس ای اس سی را مجاب می‌کند که سهمیه بیشتری به ایران بدهد.
مظلومی افزود: هرچند ما نتوانستیم در آغاز سال ۹۱ تماشاگرانمان را خوشحال کنیم اما در اواخر سال با قرمانی در جام حذفی آنها را شاد کردیم سال ۹۰ سال خوبی برای استقلال بود هم قهرمانی حذفی شدیم هم در ۵ دربی که در این سال برگزار شد در ۳ بازی پرسپولیس را شکست دادیم و ۱ مساوی و یک باخت داشتیم امیدوارم موفقیت‌های استقلال در سال ۹۱ هم ادامه داشته باشد.
برچسب ها:
استقلال،مظلومی،لیگ برتر،خانه خشتی مظلومی: ۲ ماه دیگر از تعهدم به باشگاه استقلال باقی مانده است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان