دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشکیل شد

  • شناسه خبر: 2158
دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشکیل شد

دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشکیل شد به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس:در راستای عینیت‌بخشی به پیام سال مقام معظم رهبری و در حرکتی خودجوش و مردمی برای نخستین‌بار در کشور، دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی آغاز به کار کرد. علیرضا احمدی مدیر دبیرخانه […]

خانه » اقتصادی » دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشکیل شد
دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشکیل شد
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس:در راستای عینیت‌بخشی به پیام سال مقام معظم رهبری و در حرکتی خودجوش و مردمی برای نخستین‌بار در کشور، دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی آغاز به کار کرد.

علیرضا احمدی مدیر دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن اعلام این خبر افزود: این دبیرخانه به همت جمعی از جوانان و فرهیختگان مؤسسه قرآنی ندای ملکوت و در ساختمان این مؤسسه تشکیل شده‌است.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های تشکیل این دبیرخانه را نشست و هم‌اندیشی، نخبگان و صاحبنظران و متخصصان ایرانی در راستای حمایت از تولیدگران ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به موانع موجود، خصوصاً اعلام تحریم اقتصادی از جانب دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی اقشار مختلف جامعه اسلامی‌مان باید بسیجی‌وار دست در دست هم دهیم تا بتوانیم پیام سال مقام معظم رهبری یعنی «تولید ملی»، «حمایت از کار و سرمایه ایرانی» که اقتدار و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف خصوصاً اقتصادی و سیاسی را به همراه دارد، جامع عمل بپوشانیم.
احمدی ضمن ارائه توضیحاتی درباره ساختار این دبیرخانه افزود: برای این دبیرخانه در حال حاضر ۱۲ کارگروه تخصصی در نظر گرفته شده است که عبارتند از: ۱- کارگروه تخصصی تولیدات صنعتی، فرهنگی و هنری ۲- کارگروه تخصصی تولیدات صنعت چاپ و نشر ۳- کارگروه تخصصی تولیدات صنعت کشاورزی ۴- کارگروه تخصصی تولیدات صنعت خودروسازی ۵- کارگروه تخصصی تولیدات صنعت پوشاک ۶- کارگروه تخصصی تولیدات صنعت دارویی و بهداشتی ۷- کارگروه تخصصی صنایع غذایی ۸- کارگروه تخصصی تولید صنعت فلزات و معادن ۹- کارگروه تخصصی تولیدات صنعت پتروشیمی ۱۰- کارگروه تخصصی تولیدات صنعت هواوفضا ۱۱- کارگروه تخصصی تولیدات صنایع دستی ۱۲- کارگروه تخصصی تولیدات سایر صنایع که عمده فعالیت این کارگروه‌ها پس از بررسی دقیق و تخصصی موانع و آسیبهای موجود، ارائه راهکارهای صحیح و اساسی و قابل اجرا در عرصه‌های حمایت از تولید ملی است.
وی ادامه داد: راهکارهای مذکور به عنوان بسترهای کلید خودکفایی به متولیان عرصه‌های مختلف تولید و صنعت ایران اسلامی به صورت کتاب و نرم‌افزار ارائه خواهد شد.
مدیر دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برگزاری سیمنارها و نشست‌های آموزشی و تخصصی در راستای حمایت از تولید ملی را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه اعلام کرد و گفت: این دبیرخانه برنامه‌های بسیار زیادی را در دست اقدام دارد که در مقاطع زمانی خاص خود از طریق سایت این دبیرخانه اعلام خواهد شد.
وی افزود: علاقه‌مندان در سراسر کشور جهت همکاری با این دبیرخانه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.3104.ir مراجعه نمایند.
احمدی در پایان خاطرنشان کرد: این دبیرخانه توسط مؤسسه ندای ملکوت تأسیس شده و به هیچ نهاد دولتی وابسته نیست و کاملاً مردمی و خودجوش است.
برچسب ها:
تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دبیرخانه هم‌اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشکیل شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان