کوچکترین خطای غربی ها موجودیت اسرائیل را به خطر می اندازد

  • شناسه خبر: 2128
کوچکترین خطای غربی ها موجودیت اسرائیل را به خطر می اندازد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از مـــهر رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: اگر کشورهای غربی بخواهند کوچکترین خطایی نسبت به ایران مرتکب شوند دچار عواقبی خواهند شد که موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر خواهد انداخت. علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری […]

خانه » آخرین اخبار » کوچکترین خطای غربی ها موجودیت اسرائیل را به خطر می اندازد
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از مـــهر رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: اگر کشورهای غربی بخواهند کوچکترین خطایی نسبت به ایران مرتکب شوند دچار عواقبی خواهند شد که موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر خواهد انداخت.
علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال در مشهد مقدس گفت: ایشان نقشه راه سال جدید را هر سال در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) مطرح می‌کنند و سخنرانی امسال هم مانند سال‌های گذشته حاوی مطالب مهم و کلیدی بود.
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌شان برراهبرد نظام یعنی “ما می توانیم ” تاکید کردند و فرمودند: ما به همه جهان ثابت کردیم که می‌توانیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: بیان محوریت مسایل اقتصادی که دغدغه ملت و جامعه است نشان دهنده توجه ویژه به این واقعیت مهم است به خصوص در این مقطعی که همه ظرفیت آمریکا،‌ انگلیس و رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب بسیج شدند تا به جمهوری اسلامی ایران فشار آورده و کشورمان را از دستیابی به اهداف تحقق چشم انداز باز دارند.
وی تصریح کرد: نکته برجسته‌ای که در سخنرانی امسال مقام معظم رهبری به آن اشاره شد محور قرار دادن موضع نفت و ارایه یک تحلیل جامع از وضعیت جهانی نفت بود و اینکه ما در مجموع انرژی نفت گاز اولین کشور در دنیا هستیم.
بروجردی با بیان اینکه سخنرانی رهبری حاوی نکات کلیدی و مهمی بود که باید در سیاست‌‌گذاری‌های کلان مجلس و دولت مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: در سال گذشته کشورمان در شرایط تحریم به سر می‌برد و با توجه به فشارهای غربی به جمهوری اسلامی باید گفت استعدادهای نهفته جوانان ما آشکار شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال باید به عنوان یک دستورالعمل جدی حکومتی تلقی شود و نه به عنوان یک طرح هدف و یا یک شعار سیاسی در ابتدای سال به آن نگاه کرد.
بروجردی تصریح کرد‌:‌ شعار هر ایرانی باید کالای ایرانی مصرف کند یک شعار مهم و راهبردی است ولی نیازمند اقدامات جدی می باشد تا این شعار تبدیل به یک فرهنگی عملی شود.
وی با بیان اینکه مردم به کالاهای داخلی علاقمند هستند اما شرط لازم این کار رعایت استانداردها است، گفت:وقتی ما در تهیه و تولید پیچیده‌ترین تجهیزات با جهان رقابت می‌کنیم و در پیچیده‌ترین فناوری‌ها برای ارسال موشک و ماهواره از جمله کشورهایی هستیم که حرف اول را می‌زنیم چطور نمی‌توانیم کالاهایی که به مراتب از تولید این تجهیزات راحت‌تر هستند را با کیفیت قابل قبول و استاندارد تولید کنیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه برای رسیدن به استانداردهای قابل قبول نیاز به یک سخت گیری جدی از سوی دولت هستیم، گفت: استانداردها نشان داده در تهیه کالاهای مرغوب، با کیفیت و استاندارد موفق نبودیم لذا باید سیاست‌های اعمالی سازمان استاندارد در این خصوص تغییر کند تا ما بتوانیم شعار بسیار مهم “هر ایرانی باید کالای ایرانی مصرف کند” را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کنیم.
وی همچنین با اشاره به تهدیدات کشورهای غربی نسبت به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید توجه داشته باشند این سخنان را فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرده‌اند و این دقیقاً ‌فرمان حمله است در صورتی که دشمنان بخواهند دست به خطایی بزرگ علیه کشورمان بزنند.
بروجردی خاطرنشان کرد:‌ اگر کشورهای غربی بخواهند کوچکترین خطایی نسبت به ایران مرتکب شوند دچار عواقبی خواهند شد که موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر خواهد انداخت.
وی با بیان اینکه این سخنان تبلیغی و سیاسی نیست،‌ گفت: در صورت هر گونه اقدام علیه کشورمان متجاوزان با یک عکس‌العمل سریع، قاطع و جدی مواجه خواهند بود.
برچسب ها:
کوچکترین خطای غربی ها موجودیت اسرائیل را به خطر می اندازد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان