اجتناب از انگ‌زنی به جوانان/ هشدار رهبری متوجه دستگاههای مختلف بود

  • شناسه خبر: 2113
اجتناب از انگ‌زنی به جوانان/ هشدار رهبری متوجه دستگاههای مختلف بود

    سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه یکی از محورهای سخنان رهبری در روز اول فروردین هشدار به قوا و دستگاههای مختلف بود، گفت: قوه قضائیه باید در دفاع از جوانها دقت کند و نباید با انگ تندی مانع فعالیت‌های آنها شود.   حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار مهر با […]

خانه » اجتماعی » اجتناب از انگ‌زنی به جوانان/ هشدار رهبری متوجه دستگاههای مختلف بود
 

 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه یکی از محورهای سخنان رهبری در روز اول فروردین هشدار به قوا و دستگاههای مختلف بود، گفت: قوه قضائیه باید در دفاع از جوانها دقت کند و نباید با انگ تندی مانع فعالیت‌های آنها شود.

 

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم رضوی مبنی بر این که “خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون. حالا این حرف من بهانه‌اى نشود براى اینکه یک عده‌اى بروند جوانهاى انقلابى را به عنوان جوانهاى تند، مورد ملامت و شماتت قرار بدهند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در طرح این سخنان چند هدف جدی داشتند و می خواستند یا حمایت از جوانان راه را هموار کنند چرا که معتقدم میدان دادن به جوانان و فراهم کردن بستر فعالیت‌های نسل جوان در راستای دفاع و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف سخنان اخیر رهبر انقلاب ایجاد امید به آینده در نسل جوان است چرا که حیات یک جامعه در امید به آینده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: از سوی دیگر ایشان با سخنان خود به تلاش جوانان یک جهت دادند که باید در فعالیت‌های خود قانون و اخلاق را رعایت کنند.

سالک با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای  سخنان رهبری هشدار به قوا و دستگاههای مختلف بود، گفت: قوه قضائیه باید در دفاع از جوانها دقت کند و نباید با انگ تندی مانع فعالیت‌های آنها شود. لذا معتقدم سخنان ایشان در روز اول فروردین هشداری جدی به همه دستگاه‌ها از جمله قوه قضائیه بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مطالب قابل توجه در سخنان ایشان جلب نظر نسل جوان به محور حاکمیت دینی بود که این می تواند در نسل جوان انسجام درون تشکیلاتی حول محور نظام ایجاد کند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص نقش مجلس و دولت در جهت دهی به فعالیتهای نسل جوان گفت: مجلس و دولت باید بستر فعالیت‌های نسل جوان را در ابعاد مختلف ایجاد کنند که بخشی از این بستر سازی در ایجاد اشتغال است. لذا مجلس باید به دنبال قانون‌های رهگشا برای نسل جوان و دولت زمینه رشد این نسل را فراهم کنند.

سالک با اشاره به اینکه تعامل دولت و مجلس در این زمینه می‌تواند از رشد بسیاری را مفاسد جلوگیری کند، اظهار داشت: شیوه و روش مقام معظم رهبری همواره تکیه بر نسل جوان بوده است و تاکید اخیر “آقا” بر حمایت از جوانان انقلابی به دلیل برخورد برخی از دستگاه‌ها با جوانان و فعال و انقلابی به دلیل طرح انتقاد و نظراتشان بوده است.

 

به نقل از مهر نیوز

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان