فریدون طاهری:

ضرورت طرح شعار تبلیغاتی برای نامزدها

  • شناسه خبر: 20971
ضرورت طرح شعار تبلیغاتی برای نامزدها

مناظرات زمینه ای شد تا شعارهایی که مطرح می شود و بیشتر شبیه فایل های زیپ شده بودند که مناظرات آنها را آنزیپ کرد از آن شعارهایی که کاندیداها می دادند رمزگشایی شد و محتوای آنها مشخص شد. شعار یعنی جمله و عبارتی که نشان دهنده خواست و عقاید گروهی از مردم است، شعار به […]

خانه » آخرین اخبار » ضرورت طرح شعار تبلیغاتی برای نامزدها

مناظرات زمینه ای شد تا شعارهایی که مطرح می شود و بیشتر شبیه فایل های زیپ شده بودند که مناظرات آنها را آنزیپ کرد از آن شعارهایی که کاندیداها می دادند رمزگشایی شد و محتوای آنها مشخص شد.

شعار یعنی جمله و عبارتی که نشان دهنده خواست و عقاید گروهی از مردم است، شعار به معنای اینکه افراد مفاهیم کوتاهی را انتخاب می کنند و به وسیله آن خود و دیدگاه های خود را معرفی نمایند هم گفته می شود.

شعار به گفتن عبارتی کوتاه و به صدای بلند که معمولا در گرد همایی ها و راهپیمایی ها کاربرد دارد نیز گفته می شود که حکایت از بیان عقاید و خواست گویندگان آنهاست، البته در شعار گفتن و شعار دادن ما باید به این نکته توجه کنیم که شعارها یا سخن هایی را بگوییم که قابل عمل کردن و اجرا شدنی باشد، شعاری که بر اساس عقاید مطرح شود و در عمل زمینه ساری و جاری شدن را پیدا کند می تواند منشا تحول باشد، البته شعار می تواند ابزاری برای فرهنگ سازی ، ابزاری برای گفتمان سازی و همچنین برای جریان سازی باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که گاهی شعارهای پوچ و توخالی و حتی ممکن است دهان پر کن باشدکه در اینجا وظیفه مسئولین، مردم و نخبگان مراقبت و مواظبت می باشد. باید مراقب باشند تا شعارهایی که قابلیت اجرایی ندارند در جامعه مطرح نشوند و یا در صورت مطرح شدن با ارائه استدلال و مفاظرات پوچ بودن ولی محتوای آنها مشخص باشد.

یکی از ویژگی های مهم مناظره های تلویزیونی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این بود که اولا مردم با دیدگاه ای اقتصادی – فرهنگی – اجتماعی و سیاسی نامزدهای انتخاباتی آشنا شدند و همچنین با مسائل چالشی مطرح شده مشخص شد چه شعارها و ایده هایی دارای محتوا است.
مشخص شد چه شعارهایی قدرت تداوم جریان های سیاسی و و قدرت تداوم گفتمان ها و گفتمان سازی را دارد و چه شعارهایی بی محتوا و پوچ است.
مناظرات زمینه ای شد تا شعارهایی که مطرح می شود و بیشتر شبیه فایل های زیپ شده بودند که مناظرات آنها را آنزیپ کرد از آن شعارهایی که کاندیداها می دادند رمزگشایی شد و محتوای آنها مشخص شد.

مناظرات تلویزیونی ضمینه ای برای آینده سازی و مسئله شناسی کشور گردید و به خاطر این امر جای تقدیر و تشکر از مسئولین نظام به خصوص مسئولین صدا و سیما و همچنین از حوصله که مردم و خود نامزدهای ریاست جمهوری که میدان آمدند و عقاید و شعارهای خود را مطرح کردند تا مردم بتوانند راحت تر فرد اصلح مورد نظر خود را بشناسند و در آینده انتخاب کنند و ضمینه انتخاباتی پرشور و مقدمه ای برای تحقق حماسه سیاسی را فراهم آوردند.

فریدون طاهری

برچسب ها:
انتخابات92 تبلیغات شهار کاندیدا ضرورت طرح شعار تبلیغاتی برای نامزدها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان