تابستان آمدو حجاب گل انداخت

  • شناسه خبر: 20741
تابستان آمدو حجاب گل انداخت

به گزارش خانه خشتی،  با رسیدن فصل تابستان وضع حجاب بسیار بدتر شده است ،با ید در این مورد فکری کرد؛بهتر است نمایندگان آینده با یک طرح یک فوریتی تابستان را بسیار سرد کنند تا شاید وضع پوشش در این کشور اسلامی بهتر شود، چون دیگر غیرت و تقوا در ما گم شده و ما […]

خانه » آخرین اخبار » تابستان آمدو حجاب گل انداخت

به گزارش خانه خشتی،  با رسیدن فصل تابستان وضع حجاب بسیار بدتر شده است ،با ید در این مورد فکری کرد؛بهتر است نمایندگان آینده با یک طرح یک فوریتی تابستان را بسیار سرد کنند تا شاید وضع پوشش در این کشور اسلامی بهتر شود، چون دیگر غیرت و تقوا در ما گم شده و ما فکر می کنیم این را هم باید نمایندگان اصلاح کنند .

آیا پوشش یک امر بد و اجباری است که ما از  آن فراری هستیم ؟ما باید بدانیم که پوشش یک میل فطری در انسان می باشد ،پوشش ریشه در فطرت انسان داشته و در اقوام و ملل مختلف به شکلهای گوناگون و گاه به نوعی سخت گیرانه وجود داشته است . اسلام مبدع پوشش نبوده بلکه برای این امر فطری، حدودی ویژه تشریح نموده است . در داستان آدم و هوا که در قرآن کریم می فرماید :

«اعراف \۲۲؛ و آندم که چشیدند از آن درخت، پدیدار شد برایشان عورتشان،و آغاز کردند که بچسبانند بر عورتشان از برگ درخت بهشت »

این آیه شریفه نشان دهنده میل فطری انسان به پوشش و گریز او از عوریان شدن است . اسلام به این میل فطری جهت بخشیده و هر دو مرز آن را تعین نموده و در این تعین و تشریع حد ومرز پوشش؛ مصالح فردی انسان و مصالح کلان بشری و اجتماع بشری را لحاظ نموده است .

آنچه مسلم است لباس پوشیدن شأنی از شئون انسان است و در هر تمدن رابطۀ مستقیمی با معنای انسان و تعریف انسان در آن تمدن دارد؛ بعبارت دیگر جهانبینی هر فرد و بینش او نسبت به خود و جهان اطرافش تعیین کننده نوع سلوک رفتاری و در نهایت نوع پوشش اوست .

منبع: روراستی

برچسب ها:
تابستان تابستان آمدو حجاب گل انداخت + عکس حجاب خانه خشتی رفسنجان عفاف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان