جو آرام است و مردم به شایعاتی که دشمن در خصوص انتخابات برای راه اندازی فتنه می پراکند، توجه نکنید.

  • شناسه خبر: 20731
جو آرام است و مردم به شایعاتی که دشمن در خصوص انتخابات برای راه اندازی فتنه می پراکند، توجه نکنید.

فرماندار رفسنجان در جمع نمازگزاران نماز جمعه خطاب به آنان  گفت: به شایعات دشمنان و مزدوران داخل و خارج ازکشور  توجهی نکنید و آگاه باشید که جو آرام است و اگر دشمنان سعی دارند اذهان شما را باگفتن اینکه در انتخابات تخلف انجام میشود  و امثال اینها گوش فرا ندهید. به گزارش خبر نگار خانه […]

خانه » آخرین اخبار » جو آرام است و مردم به شایعاتی که دشمن در خصوص انتخابات برای راه اندازی فتنه می پراکند، توجه نکنید.

فرماندار رفسنجان در جمع نمازگزاران نماز جمعه خطاب به آنان  گفت: به شایعات دشمنان و مزدوران داخل و خارج ازکشور  توجهی نکنید و آگاه باشید که جو آرام است و اگر دشمنان سعی دارند اذهان شما را باگفتن اینکه در انتخابات تخلف انجام میشود  و امثال اینها گوش فرا ندهید.
به گزارش خبر نگار خانه خشتی، علی اکبر پور محمدی   دو اصل رعایت اخلاق انتخاباتی کاندیداها و حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات را  نیاز اساسی خلق حماسه سیاسی دانست و افزود :  سه خصلت منافق (سخن دروغ ، تخلف در وعده و خیانت در امانت) است که اگر کاندیداهای ما اینها را بکار نگیرند حقیقتا حماسه سیاسی خلق خواهد شد.

وی گفت : حماسه های زیادی در راستای تحقق اهداف دینی و مردمی در ایران اتفاق افتاده و میتوان به نمونه آن  ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره کرد که بهترین الگو برای ترقی و کمال و استقلال است .
پورمحمدی با اشاره به اینکه هر حماسه ای آفاتی دارد بیان کرد : خلق حماسه در سال  ۸۸ آفت آن بعد از انتخابات بود و انتخابات در پیش رو نیز دشمنان با تمام قوا و نیرو سعی برراه اندازی فتنه  قبل از انتخابات  داشتند که با درایت و هوشیاری رهبر فقیمان این کار به انجام نرسید.
وی ازآمادگی شهرستان برای  برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد وگفت :  تمام دستگاهها با وحدت و تعاملی که باهم دارند  برای اجرای انتخابات آماده هستند.
پورمحمدی گفت : برای حماسه سازی سیاسی ،  آگاهسازی و اهمیت شرکت در انتخابات مهم است و این جز با اجرای قانون مداری در جامعه محقق نمیشود.
فرماندار رفسنجان به فرمایش رهبرمان اشاره کرد و گفت : ایشان فرمودند هر رای شما برای هر کاندید رایی برای نظام جمهوری اسلامی است.

برچسب ها:
انتخابات92 جو آرام است و به شایعاتی که دشمن در خصوص انتخابات برای راه اندازی فتنه می پراکند توجه نکنید. خانه خشتی رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان