«قلاده‌های طلا» شب گذشته به سانس فوق‌العاده رسید/ اکران در ساعت ۲ بامداد

  • شناسه خبر: 2070
«قلاده‌های طلا» شب گذشته به سانس فوق‌العاده رسید/ اکران در ساعت ۲ بامداد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری با اشاره به استقبال از فیلم «قلاده‌های طلا» در شهرستان‌ها گفت: در تهران نیز استقبال غیرقابل پیش‌بینی بود و سینما آزادی برای این فیلم در ساعت ۲ بامداد امروز سانس فوق‌العاده داشت. «غلامرضا فرجی» مدیر پخش و بازاریابی […]

خانه » فرهنگی مذهبی » «قلاده‌های طلا» شب گذشته به سانس فوق‌العاده رسید/ اکران در ساعت ۲ بامداد
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری با اشاره به استقبال از فیلم «قلاده‌های طلا» در شهرستان‌ها گفت: در تهران نیز استقبال غیرقابل پیش‌بینی بود و سینما آزادی برای این فیلم در ساعت ۲ بامداد امروز سانس فوق‌العاده داشت.
«غلامرضا فرجی» مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن اعلام این خبر گفت: شب گذشته استقبال از آخرین ساخته «ابوالقاسم طالبی» در تهران به حدی بود که در سینمای آزادی با سانس فوق‌العاده همراه بود و این فیلم در ساعت ۲ بامداد نیز اکران شد.
وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مخاطبان در شهرستان‌ها نیز گفت: شب گذشته این فیلم در مشهد مقدس ۴۵ میلیون ریال و در اصفهان ۵۰ میلیون ریال فروش داشته که آمار بسیار قابل توجهی است.
فرجی در پایان تأکید کرد: با توجه به آماری که از شهرستان‌های مختلف به ما می‌رسد، پس از گذشت روز دوم تعطیلات نوروزی،‌ استقبال مردم نسبت به «قلاده‌های طلا» رشد چشمگیری داشته و با ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش همراه است.
بر اساس این گزارش، پخش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» بر عهده حوزه هنری است و سیاسی‌ترین فیلم سینمای ایران در گروه سینمایی استقلال به نمایش در می‌آید.
برچسب ها:
«قلاده‌های طلا» شب گذشته به سانس فوق‌العاده رسید/ اکران در ساعت 2 بامداد «قلاده‌های طلا»،خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان