یک مقام مسئول دفترآیت الله جوادی :

سخنان منتسب به آیت الله جوادی علیه شورای نگهبان و آقای جلیلی کذب محض است

  • شناسه خبر: 20688
سخنان منتسب به آیت الله جوادی علیه شورای نگهبان و آقای جلیلی کذب محض است

دفتر آیت الله جوادی آملی انتشار پیامک منتسب به آیت الله جوادی آملی علیه شورای نگهبان و سعید جلیلی به طور جد تکذیب کرد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، یک منبع آگاه از دفتر  حضرت آیت الله جوادی آملی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی دانا با اظهار تعجب […]

خانه » آخرین اخبار » سخنان منتسب به آیت الله جوادی علیه شورای نگهبان و آقای جلیلی کذب محض است
دفتر آیت الله جوادی آملی انتشار پیامک منتسب به آیت الله جوادی آملی علیه شورای نگهبان و سعید جلیلی به طور جد تکذیب کرد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، یک منبع آگاه از دفتر  حضرت آیت الله جوادی آملی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی دانا با اظهار تعجب از پخش این پیامک و تکذیب جدی آن اظهار داشت” این پیامک و نقل قول از طرف آیت الله جوادی عاملی کذب محض است.

وی تاکید کرد: بارها اعلام کرده‌ایم هر مطلب و نقل قولی که در سایت اطلاع رسانی ww.esra.ir منعکس نشود از نظر ما به هیچ  عنوان مورد تائید نیست.

این فرد که نخواست اسم و سمتش در دفتر آیت الله جواد آملی مطرح شود ادامه داد: حضرت آیت الله جوادی آملی همواره همگان را بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو توصیه و دعوت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همه نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری نزد آیت الله جوادی محترم هستند .آقایان نامزدها هم خدمت آقای جوادی آملی رسیده اند و نصایح و توصیه های لازم را دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای جوادی آملی نسبت به فردی تمایل یا اعلام حمایتی دارند؟ گفت: تا به این لحظه آیت الله جوادی آملی نظر خاصی درباره هیچ کدام از نامزدهای محترم نداشته اند و اگر قرار باشد نظری را اعلام کنند فقط از طریق سایت  ww.esra.ir اعلام خواهد شد.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سخنان منتسب به آیت الله جوادی علیه شورای نگهبان و آقای جلیلی کذب محض است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان