فرماندار رفسنجان:

کاندیداها باید خودشان را معرفی کنند، اما انتخاب به دست مردم است

  • شناسه خبر: 20462
کاندیداها باید خودشان را معرفی کنند، اما انتخاب به دست مردم است

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، صبح امروز کنفرانس مطبوعاتی فرماندار رفسنجان با حضور خبرنگاران مطبوعات و رسانه ها در محل دفتر فرماندار برگزار شد. فرماندار رفسنجان در این نشست با اعلام تعداد ثبت نام شدگان شورای شهر و روستا برای دوره انتخابات شوراها، به خبرنگاران گفت: از میان ۱۲۱۵ ثبت نام شده، ۵۰۹ نفر تأیید […]

خانه » آخرین اخبار » کاندیداها باید خودشان را معرفی کنند، اما انتخاب به دست مردم است

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، صبح امروز کنفرانس مطبوعاتی فرماندار رفسنجان با حضور خبرنگاران مطبوعات و رسانه ها در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این نشست با اعلام تعداد ثبت نام شدگان شورای شهر و روستا برای دوره انتخابات شوراها، به خبرنگاران گفت: از میان ۱۲۱۵ ثبت نام شده، ۵۰۹ نفر تأیید شده اند که از این تعداد تنها ۱۴۹ نفر مورد نیاز است.

پورمحمدی با بیان اینکه هم زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز در شهرستان برگزار می شود، افزود: تعداد صندوق های اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۵ تاست و برای انتخابات شوراها نیز ۲۴۷ صندوق در نظر گرفته شده است و همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات پرشور آماده است.

وی مجموع شعب ثابت و سیار شهری را ۹۹ عدد اعلام کرد و اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در روستاها نیز ۹۶ شعبه ثابت و سیار روستایی فعال خواهند بود.

فرماندار رفسنجان در ادامه به نقش مهم مطبوعات و خبرگزاری ها در حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد اشاره کرد و گفت: رسانه ها با بیان مطالب صحیح و انعکاس اخبار، در شناخت افراد به مردم تأثیر بسیاری دارند.

وی خطاب به کاندیداها اظهار داشت: کاندیداها باید خودشان را معرفی کنند، اما انتخاب به دست مردم است.

وی ادامه داد: امنیت، وحدت میان کاندیداها، اجرای قانون و ترویج قانون مداری، رعایت اخلاق انتخاباتی و عدم توجه به شایعات از مواردی است که بایستی به آن توجه نمود تا بتوان انتخاباتی سالم برگزار شود.

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان روستا ریاست جمهوری شهر شورا صندوق فرماندار مطبوعات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان