تاکید بر اهمیت توسعه مناسبات دوستانه بین ایران و روسیه

  • شناسه خبر: 2039
تاکید بر اهمیت توسعه مناسبات دوستانه بین ایران و روسیه

 رؤسای مجالس ایران و روسیه صبح امروز در گفت‌و‌گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حوادث اخیر تروریستی در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک کشورهای منطقه برای مقابله با اینگونه حوادث تأکید کردند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سرگی ناویشکین در این گفت‌و‌گوی تلفنی همچنین توافق کردند به […]

خانه » سیاسی » تاکید بر اهمیت توسعه مناسبات دوستانه بین ایران و روسیه
 رؤسای مجالس ایران و روسیه صبح امروز در گفت‌و‌گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حوادث اخیر تروریستی در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک کشورهای منطقه برای مقابله با اینگونه حوادث تأکید کردند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سرگی ناویشکین در این گفت‌و‌گوی تلفنی همچنین توافق کردند به رایزنی ها و مشورت‌های خود برای حل مشکلات و معضلات منطقه ای و توسعه همکاری های دوجانبه در عرصه‌های گوناگون بویژه مناسبات اقتصادی، پارلمانی و منطقه‌ای ادامه دهند.
سرگی ناویشکین رئیس دومای دولتی روسیه در این تماس تلفنی همچنین ضمن تبریک آغاز سال جدید و فرا رسیدن عید نوروز به رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت توسعه مناسبات دوستانه با ایران برای کشورش تأکید کرده و اظهار امیدواری نمود در سال جدید با مساعی مشترک شاهد توسعه و گسترش هر چه بیشتر همکاری های دوستانه دو کشور در عرصه های گوناگون باشیم.
رؤسای مجالس ایران و روسیه در این زمینه بر نقش مهم مراودات پارلمانی تأکید کردند.
لاریجانی در این گفت‌و‌گوی تلفنی ضمن تبریک انتخاب پوتین به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه و آرزوی موفقیت برای ایشان حمایت مجلس شورای اسلامی را از توسعه همه جانبه همکاری‌های دوستانه ایران و روسیه اعلام کرد.
برچسب ها:
تاکید بر اهمیت توسعه مناسبات دوستانه بین ایران و روسیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان