سفر جلیلی به جیرفت/ وابستگی من به جریان انحرافی ادعای کذب است

  • شناسه خبر: 20376
سفر جلیلی به جیرفت/ وابستگی من به جریان انحرافی ادعای کذب است

سعید جلیلی گفت:بحث انتخابات و ثبت نام در آن عرصه تکلیف است و جای تعارف نیست و وقتی کسی ثبت نام می کند یعنی اینکه مطمئن است از کاندیدهای موجود می تواند بهتر این کار را انجام دهد. به گزارش خانه خشتی به نقل دقیانوس:جلیلی صبح امروز از مسیر استان هرمزگان وارد شهرستان کهنوج شد […]

خانه » آخرین اخبار » سفر جلیلی به جیرفت/ وابستگی من به جریان انحرافی ادعای کذب است

سعید جلیلی گفت:بحث انتخابات و ثبت نام در آن عرصه تکلیف است و جای تعارف نیست و وقتی کسی ثبت نام می کند یعنی اینکه مطمئن است از کاندیدهای موجود می تواند بهتر این کار را انجام دهد.

به گزارش خانه خشتی به نقل دقیانوس:جلیلی صبح امروز از مسیر استان هرمزگان وارد شهرستان کهنوج شد و پس از دیدار با کپرنشینان این شهرستان در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کرد و سپس برای دیدار با اقشار مختلف مردم عازم جیرفت شد و در ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و پس از انجام مراسم استقبال در مسجد حضرت رقیه (س) شهر جیرفت در جمع مردم سخنرانی کرد.

در حاشیه این سخنرانی خبرنگار پایگاه خبری ، تحلیلی دقیانوس گفتگویی با وی انجام داده که ماحصل آن بدین شرح است:

دقیانوس:با توجه به مشاهده وسعت و سایر زیر ساخت های جنوب کرمان توسط جنابعالی ، درصورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور برای مستقل شدن این منطقه به عنوان استانی مجزا چه اقدامی انجام می دهید؟
دکتر جلیلی: بحث مهمی که در اینجا مطرح است  آمایش سرزمینی است یعنی ما باید امکاناتی که برای پیشرفت کشور تعریف می کنیم بر اساس ظرفیت های کشور باشد و این ظرفیت ها باید متناسب با ظرفیت های محلی تعریف شود و جنوب کرمان هم شامل این بحث می شود و با پیشرفت زیربنایی استعداد مستقل شدن را دارد.

دقیانوس: آقای دکتر آیا  امکان دارد تا قبل از روز رای گیری به نفع آقای قالیباف کنار بروید یا خیر؟
دکتر جلیلی: قطعا خیر بحث انتخابات و ثبت نام در آن عرصه تکلیف است و جای تعارف نیست و وقتی کسی ثبت نام می کند یعنی اینکه مطمئن است از کاندیدهای موجود می تواند بهتر این کار را انجام دهد.

دقیانوس : با توجه به اینکه تعدادی از افراد از جمله داوود احمدی نژاد و مهندس باهنر ادعا کرده اند که شما وابسته به جریان انحرافی و کاندیدای دولت هستید چه توضیحی دارید؟
سعید جلیلی: خیر بنده بارها در مصاحبه های مختلف با خبرنگاران و گفتگوهای تلویزیونی این ادعای کاذب را رد کرده ام و آن چیزی که ما با آن وارد این عرصه شدیم و مطرح کردیم گفتمان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بوده و این برای ما یک اصل است و هرگونه انحراف و زاویه گرفتن از این اصل را از طرف هرکس که باشد به هیچ عنوان قبول نمی کنیم و توصیه می کنم در تمام ستادهای ما هم کسانی که می خواهند کار و فعالیت کنند با پیروی از اصل ولایت مطلقه فقیه وارد این کار شوند و هرکسی که در این زمینه زاویه داشته باشد در ستادهای ما جایی ندارد.

برچسب ها:
اختصاصی/جلیلی:کنار نمی روم/ انتخابات عرصه تعارف نیست جلیلی جلیلی در جیرفت جیرفت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان