ماجرای محمود را تکرار نکنید/سخنی با هواداران

  • شناسه خبر: 20330
ماجرای محمود را تکرار نکنید/سخنی با هواداران

از احمدی‌نژاد و سرنوشت او عبرت بگیرید! یک روزی هم به احمدی‌نژاد مالک اشتر علی می‌گفتند! ریشه‌کن فقر و فساد می‌گفتند و هزار مبالغه دیگر! تا آنجا که هم خودش باورش شد و هم اطرافیانش! و نتیجه آن شد که دیدیم! به گزارش خانه خشتی به نقل از صراط:  هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون […]

خانه » آخرین اخبار » ماجرای محمود را تکرار نکنید/سخنی با هواداران
از احمدی‌نژاد و سرنوشت او عبرت بگیرید! یک روزی هم به احمدی‌نژاد مالک اشتر علی می‌گفتند! ریشه‌کن فقر و فساد می‌گفتند و هزار مبالغه دیگر! تا آنجا که هم خودش باورش شد و هم اطرافیانش! و نتیجه آن شد که دیدیم!
به گزارش خانه خشتی به نقل از صراط:  هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت: محضر هواداران محترم آقایان قالیباف، جلیلی و…

اگر دنیا و آخرت خودتان و نامزدتان را دوست دارید، اگر می‌خواهید آبرومندانه و سربلند به آن دنیا سفر کنید، اگر می‌خواهید از حمایت از نامزدتان سرافکنده و شرمگین نباشید، بیایید و خطای حامیان احمدی‌نژاد را تکرار نکنید! وگرنه همان بلایی که سر احمدی‌نژاد آمد، سر نامزد شما هم خواهد آمد!

نامزد شما هرکه هست محترم و مورد تایید شورای نگهبان است! حتما نکات مثبت و منفی در کارنامه‌اش دارد و حتما نسبت به سایر نامزدها امتیازاتی دارد، همان طوری که نقاط منفی خاص خودش را دارد که بقیه نامزدها ندارند!

اما مالک اشتر علی نیست! دسته گل محمدی هم نیست! بوی رجایی هم نمی‌دهد و…!

از نامزد محبوبتان بت نسازید! او را همان طوری که هست بشناسید و معرفی کنید! رفتار احساسی و عاطفی درباره نامزدتان باعث می‌شود که اورا یک پارچه خوبی و حسن و امتیاز ببینید و بعد هنگامی که طرف به قدرت رسید کم کم متوجه خواهید شد که او نه تنها مالک اشتر علی نیست بلکه گاهی وقت‌ها به ابوموسی اشعری شبیه‌تر است!

از احمدی‌نژاد و سرنوشت او عبرت بگیرید! یک روزی هم به احمدی‌نژاد مالک اشتر علی می‌گفتند! ریشه‌کن فقر و فساد می‌گفتند و هزار مبالغه دیگر! تا آنجا که هم خودش باورش شد و هم اطرافیانش! و نتیجه آن شد که دیدیم!

آقایان محترم! برادران عزیز!
هی ننشینید و توی سایت‌هایتان خوبی‌های نامزدتان را بنویسید تا کم کم از او بت بسازید! چون فردا همین شما مجبورید تبر به دست بگیرید و بت‌شکنی کنید!

شاید شما یادتان رفته اما ۸ سال پیش و ۴ سال پیش عده‌ای جوان احساساتی برای احمدی‌نژاد بساطی راه انداختند که فلانی خواب امام زمان(عج) رادیده که باید به محمود احمدی‌نژاد رای بدهد و فلانی محمود را دیده که نیمه‌شب برای فقرا غذا می‌‌برده و آن یکی قسم می‌خورد که با چشم خودش دیده که احمدی‌نژاد برای دادن اجاره‌خانه‌اش پول قرض کرده و…! کتابچه درست کردند به این حجم در باب کرامات احمدی‌نژاد!

این کار بیش از همه به ضرر محمودجان تمام شد و او را مغرور کرد! بعد به ضرر حامیانش که او را از نقد و نهی از منکر محروم کردند (چون می‌گفتند مالک اشتر که همه چیزش درست است و نیازی به نقد ندارد!) و بعد به ضرر مملکت که…!

نتیجه عاقلانه :
۱- به جای شمردن کرامت‌ها و نان خالی خوردنهای نامزدتان برنامه‌های اورا منتشر کنید و توضیح بدهید!

۲- او را همان طوری که هست (نه آن طوری که شما دوست دارید باشد) معرفی کنید!
۳- اگر مومن و متدینید، صادقانه نقاط ضعف او را هم بگویید! (البته می‌دانیم که خیلی از شماها اعتقاد دارید آسمان سوراخ شده و نامزد محبوبتان از آسمان پایین افتاده و حتی یک عیب یا نقض کوچک هم ندارد!)

۴- مردم وقتی ببینند که هواداران یک نامزد نکات منفی و نواقص او را می‌دانند توقعشان را تنظیم می‌کنند و به اندازه توانایی او مطالبه خواهند کرد! در این صورت نه شما شرمنده مردم خواهید شد و نه نامزدتان و نه …!

۵- والامر الیکم! وظیفه ما گفتن بود و احتمالا تکلیف شما هم نشنیدن است!

برچسب ها:
انتخابات تکرار محمود/سخنی با هواداران نامزدهای ریاست جمهوری محمود محمود احمدی نژاد هواداران نامزدها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان