۱۹۵ شعبه اخذ رای در رفسنجان

  • شناسه خبر: 20312
۱۹۵ شعبه اخذ رای در رفسنجان

معاون سیاسی فرماندارو جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان  رفسنجان گفت : انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوارهای اسلامی شهر و روستاها درشهرستان رفسنجان با استقرار ۱۹۵ شعبه اخذ رای سیار و ثابت انجام خواهد شد. به گزارش خانه خشتی، علی محمدی بهجت با اعلام این خبر افزود : در بخشهای مرکزی ، […]

خانه » آخرین اخبار » ۱۹۵ شعبه اخذ رای در رفسنجان

معاون سیاسی فرماندارو جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان  رفسنجان گفت : انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوارهای اسلامی شهر و روستاها درشهرستان رفسنجان با استقرار ۱۹۵ شعبه اخذ رای سیار و ثابت انجام خواهد شد.
به گزارش خانه خشتی، علی محمدی بهجت با اعلام این خبر افزود : در بخشهای مرکزی ، کشکوئیه ، نوق و فردوس ۱۰۴ شعبه و در شهرهای سرچشمه  و رفسنجان نیز ۹۱ شعبه در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد : در سه دوره گذشته ، اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان متشکل از ۷ نفر بودند  که امسال با توجه به  اصلاحیه قانون جدید انتخابات و آمار جمعیت شهری ، شورای اسلامی شهررفسنجان به ۱۱ عضو نیاز دارد که از بین داوطلبین دارای صلاحیت در روز ۲۴ خرداد با رای مردم همیشه در صحنه انتخاب خواهند شد.
معاون سیاسی فرماندار رفسنجان در ادامه گفت : در روستاهای تا سقف ۱۵۰۰ نفر جمعیت ،   ۳عضو و در روستاهای بالای این تعداد جمعیت ۵ عضو شورای اسلامی روستایی انتخاب خواهند شد .
محمدی بهجت تعداد  اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهری در هر کدام از  شهرهای کشکوئیه ، سرچشمه و بهرمان را با توجه به جمعیت این شهرها  ۵ نفر اعلام کرد .
وی در پایان ابراز نمود : انشاءلله با اقدامات صورت گرفته و تمهید مقدمات لازم شاهد شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان در روز انتخابات همچون دیگر مقاطع حساس انقلاب در خلق حماسه سیاسی باشیم.

برچسب ها:
۱۹۵ شعبه اخذ رای در رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان