حیدری نیا مسئول پایگاه فضای سایبری بینش اهل بیت(ع):

هدف این پایگاه پیروی از خط ولایت است

  • شناسه خبر: 20277
هدف این پایگاه پیروی از خط ولایت است

مسئول پایگاه فضای سایبری بینش اهل بیت در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفتگو با خبرنگار ” خانه خشتی” اظهار داشت: این پایگاه از سال ۹۱ تصمیم گیری اولیه و کارهای ساختاری و تشکیلاتی خود را آغاز کرد و سعی ما جذب افراد متخصص، اساتید دانشگاه و دانشجویان در این پایگاه بود. حیدری نیا اهداف این […]

خانه » آخرین اخبار » هدف این پایگاه پیروی از خط ولایت است

مسئول پایگاه فضای سایبری بینش اهل بیت در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفتگو با خبرنگار ” خانه خشتی” اظهار داشت: این پایگاه از سال ۹۱ تصمیم گیری اولیه و کارهای ساختاری و تشکیلاتی خود را آغاز کرد و سعی ما جذب افراد متخصص، اساتید دانشگاه و دانشجویان در این پایگاه بود.

حیدری نیا اهداف این پایگاه را پیروی از خط ولایت عنوان کرد و گفت: ما باید بصیرتی که رهبر معظم انقلاب از آن سخن می گویند در جامعه القا کنیم و در بحث فضای مجازی پیگیری نمائیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جنگ نرم خاطر نشان کرد: جنگ نرم یکی از مسائلی است که استکبار به خصوص آمریکا آن را پیگیری می کند و رسالت ما این است که متناسب با تخصص و توانمندی های خود هر کاری که می توانیم انجام دهیم.

مسئول پایگاه فضای سایبری یکی از اهداف دیگر پایگاه را ایجاد شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: این امر باعث می شود که جوانان به جای شبکه های اجتماعی فیس بوک به سمت شبکه های اجتماعی امن کشور خودمان سوق پیدا کنند.

وی بحث جنگ در فضای سایبری و دفاع حمله متقابل که تحقیق و پژوهش در آن صورت گرفته را از دیگر اهداف این پایگاه عنوان کرد.

حیدری نیا در بحث اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان گفت: سعی ما بر این است که در فضایی امن از نظر معرفتی و دینی و در کنار آموزش و پرورشی که برای آنان صورت می گیرد، با احکام دین و فضای مسجد آشنا شوند و این پله ای باشد که بتوانند احکام دین را در زندگی خود جاری کنند.

وی با اشاره به پیگیری کمیته های تخصصی، پژوهشی و علمی و هم چنین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت یادآور شد: هدف ما این است که عقاید دینی خود را در شبکه های مختلف نشر ، دفاع و تحلیل کنیم.

مسئول پایگاه فضای سایبری بینش اهل بیت ادامه داد: این برنامه برای تمامی گروه های سنی اعم از خردسالان و همچنین نوجوانان و جوانان که بازار هدف ما هستند و روی آنان سرمایه گذاری می کنیم تشکیل شده است.

حیدری نیا گفت: این کانون زیرمجموعه کانون بینش اهل بیت (ع) و زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و با همت هیئت امنای مسجد فعالیت می کند و امیدواریم بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

تنظیم: م.ش

برچسب ها:
پایگاه فضای سایبری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان