جدیدترین شگرد جاسوسی

هدیه منافقین در فیسبوک

  • شناسه خبر: 20238
هدیه منافقین در فیسبوک

با نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری عوامل گروهک تروریستی منافقین از هر حربه و شگردی برای ارتباط با داخل کشور و جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی از مردم، استفاده می‌کنند. به گزارش  خانه خشتیبه نقل از فارس، عوامل این گروه برای عبور از فیلترینگ در فضای اینترنت و دستیابی به یک کانال امن برای دریافت […]

خانه » آخرین اخبار » هدیه منافقین در فیسبوک

با نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری عوامل گروهک تروریستی منافقین از هر حربه و شگردی برای ارتباط با داخل کشور و جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی از مردم، استفاده می‌کنند.

به گزارش  خانه خشتیبه نقل از فارس، عوامل این گروه برای عبور از فیلترینگ در فضای اینترنت و دستیابی به یک کانال امن برای دریافت اطلاعات از داخل ایران تعداد زیادی وبلاگ طراحی کرده‌اند که به کاربران فضای مجازی هدیه می‌دهند.

این وبلاگ‌ها مجهز به جدیدترین نرم‌افزارهای عبور از فیلترینگ، نرم‌افزار ارتباط صوتی و تصویری(اسکایپ)، نرم‌افزارهای امن اتصال به شبکه با تلفن‌همراه و… می‌باشد.

عوامل منافقین بعد از ارتباط‌گیری با طعمه‌های خود در فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی، این وبلاگ‌ها را به عنوان هدیه به مرتبطین خود داده و در ازای آن عکس و فیلم و خبر از داخل ایران خصوصاً با موضوع انتخابات مطالبه می‌کنند.

عوامل پوششی منافقین در شبکه‌های مجازی با این عنوان که نظام در آستانه انتخابات فضای اینترنت، ایمیل و فیسبوک را به شدت محدود و کنترل می‌کند، از طعمه‌های خود می‌خواهند تا اطلاعات خود را از این طریق به خارج کشور و برای پخش در شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال کنند.

همچنین در خلال این ارتباط و ارسال اطلاعات وبلاگ به کاربران اینترنت، تمامی اطلاعات شخصی کاربران شبکه‌های اجتماعی که فریب این شگرد منافقین را خورده‌اند از طریق هک در دسترس عوامل نفاق قرار می‌گیرد.

این یکی از جدیدترین شگردهای منافقین برای جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است.

برچسب ها:
فیاترینگ فیلترینگ منافقین هدیه منافقین در فیسبوک وبلاگ(‌باید کاری کرد)‌نوشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان