محمود کشی در مناظره های تلویزیونی!

  • شناسه خبر: 20216
محمود کشی در مناظره های تلویزیونی!

روزنامه قانون در ویژه نامه خود با انتشار کاریکاتوری به بیان انتقادات یک سویه نامزدهای ریاست جمهوری علیه دولت پرداخت و به موضوع نبودن تریبون عمومی برای دولت اشاره کرد. به گزارش خانه خشتی، روزنامه قانون در ویژه نامه خود با نام “غیر قانونی” کاریکاتوری درباره مناظره ها  منتشر کرد که در آن حملات مکرر نامزدها انتخابات ریاست جمهوری علیه اقدامات […]

خانه » آخرین اخبار » محمود کشی در مناظره های تلویزیونی!

روزنامه قانون در ویژه نامه خود با انتشار کاریکاتوری به بیان انتقادات یک سویه نامزدهای ریاست جمهوری علیه دولت پرداخت و به موضوع نبودن تریبون عمومی برای دولت اشاره کرد.

به گزارش خانه خشتی، روزنامه قانون در ویژه نامه خود با نام “غیر قانونی” کاریکاتوری درباره مناظره ها  منتشر کرد که در آن حملات مکرر نامزدها انتخابات ریاست جمهوری علیه اقدامات دولت و رئیس جمهور را مورد انتقاد قرار داده است.

این ویژه نامه با نگاهی طنز آمیز نیز به نحوه برگزاری مناظره ها توسط سازمان صدا و سیما پرداخته است.

ویژه نامه غیر قانونی

اکثر نامردهای ریاست جمهوری با انتقاد یک سویه نسبت به برنامه ها و عملکرد دولت سعی در نفی آن و اثبات نظرات و گفته های خود را دارند که این کار بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نفی شده است.

منبع: دانا

برچسب ها:
احمدی نژاد تخریب دولت محمود کشی در مناظره های تلویزیونی! مناظره ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خواننده

    این خادمین ملت که اینهمه برنامه اصلاحی 100 روزه وفلان وفلان داشتند آیا در این مدت در کرات دیگر اسمان زندگی میکردند یا درایران بودند وگذاشتند سوءمدیریت در دولت پدر اقتصاد ومردم را در بیاورد وشکار آیندهشان را حسابی خسته کنند . اگر بهانه بیاورند که احمدی نژاد به راهکارهایشان اعتنا نمی کرده باز کم لطفی کرده اند چون این آقایان می توانستند طرح خودر را به مقام معظم رهبری ارائه دهند . تا لااقل امروز بعنوان سابقه تلاش برای خدمت بی چشم داشت به کشورشان از آن یادکنند. اگرهم خط فقر و هزاران هزار مشکل مردم را دیدند ودم نزدند پس طبق فرمایش امام باید به مسلمانی خود شان ......

    حر

    حر هستم : ای ول به این میگن آزادی قلموبیان ( مسئولین بررسی نظرات میفهمن من چی میگم)

    nikta

    چاكريم آق محمود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان