یزدان پناه:

۲۴خرداد انتخابات پرشوری خواهیم داشت/رئیس جمهور باید در عمل وگفتار تابع قانون باشد

  • شناسه خبر: 19903
۲۴خرداد انتخابات پرشوری خواهیم داشت/رئیس جمهور باید در عمل وگفتار تابع قانون باشد

مردم با سلایق مختلف، در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا جواب محکمی به یاوه گویان داخلی وخارجی باشد. به گزارش خانه خشتی، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، ضمن بیان شرایط کاندیدای اصلح گفت: ما باید اصلح بودن فرد را طبق بیانات مقام معظم رهبری بسنجبم و طبق گفته ی […]

خانه » آخرین اخبار » ۲۴خرداد انتخابات پرشوری خواهیم داشت/رئیس جمهور باید در عمل وگفتار تابع قانون باشد

مردم با سلایق مختلف، در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا جواب محکمی به یاوه گویان داخلی وخارجی باشد.

به گزارش خانه خشتی، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، ضمن بیان شرایط کاندیدای اصلح گفت: ما باید اصلح بودن فرد را طبق بیانات مقام معظم رهبری بسنجبم و طبق گفته ی ایشان باید در بین صالح ها بگردیم و صالحتر را انتخاب کنیم، این تشخیص به خود مردم واگذار شده است و در نهایت نیز رأی مردم اهمیت دارد ؛ مردم نیز به مشورت نخبگان وآگاهان در این زمینه نیاز دارند.

وی داشتن سابقه سیاسی، اعقاد و التزام به ولایت فقیه، متدین، شجاع بودن و استقامت در مقابل غرب را از ویژگیهای رئیس جمهور دانست و افزود: رئیس جمهور بایددر عمل و گفتار تابع قانون باشد.

یزدان پناه با اشاره به حق بودن نظر شورای نگهبان در موضوع تأیید صلاحیت کاندیداها ادامه داد: طبق گفته حضرت امام خمینی(ره) که اگرکسی بگوید رأی شورای نگهبان کزاست او مفسد است، عده ای بودند که برای این نظام کیسه دوخته بودند و با این رأی شورای نگهبان نتوانستند به مقاصدشان برسند. اگر هدف خدا باشد دیگر این مخالفت با نظر این شورا برای چیست؟شورای نگهبان از هیچ کسی  حمایت نمی کند و تنها حق را می گوید و تنها کسی را برمی گزیند که مناسب منسب ریاست جمهوری باشد.

وی خاطر نشان کرد که با آمدن و نیامدن  کسی در صحنه، اقتصاد به یکبار ه درست نخواهد شد بلکه اقتصاد کشور یک مشکل ریشه دار دارد کسی که ادعا میکند با اسرائیل هیچ مشکلی ندارد چگونه بر خلاف رأی امام  و رهبری  این ادعا را دارد، کسی که صلاحیتش احراز نشده است  دیگر نباید به دنبال جمع آوری آرا مردم باشد واین معنا یی ندارد.

حجت الاسلام یزدان پناه ضمن بیان اینکه مردم با سلایق مختلف در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا جواب محکمی به یاوه گویان داخلی و خارجی باشد گفت : سپاه و بسیج از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و تنها به تبیین سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه و روشنگری آحاد مردم برای انتخاب آگاهانه،می پردازد.

برچسب ها:
24خردادانتخابات پرشوری خواهیم داشت/رئیس جمهور باید در عمل وگفتار تابع قانون باشد حجت الاسلام یزدان پناه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان