راه‌اندازی ستاد آشوب سلام توسط حلقه پاریس برای انتخابات

  • شناسه خبر: 19717
راه‌اندازی ستاد آشوب سلام توسط حلقه پاریس برای انتخابات

حلقه پاریس پس از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان پس از برگزاری نشست‌هایی با افسران سازمان‌ جاسوسی فرانسه اقدام به راه‌اندازی ستاد آشوب و اغتشاش با عنوان «ستاد سلام» کرده است. به گزارش خانه خشتی،به نقل از بولتن، پس از اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان و در پی […]

خانه » آخرین اخبار » راه‌اندازی ستاد آشوب سلام توسط حلقه پاریس برای انتخابات
حلقه پاریس پس از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان پس از برگزاری نشست‌هایی با افسران سازمان‌ جاسوسی فرانسه اقدام به راه‌اندازی ستاد آشوب و اغتشاش با عنوان «ستاد سلام» کرده است.

به گزارش خانه خشتی،به نقل از بولتن، پس از اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان و در پی آن ناامید شدن اصحاب فتنه از بازتولید فتنه در آستانه انتخابات پایگاه خارجی این جریان ضد انقلابی که سرپل‌های ارتباطی با سازمان‌های جاسوسی دشمنان هستند به فکر این افتادند تا برای خروج از این بحران و بن‌بست به وجود آمده چاره‌ای بجویند.

در همین راستا حلقه لندن که به سازمان جاسوسی MI6 نزدیک است به سرعت خط انصراف از نامزدی دو کاندیدای نزدیک به جریان اصلاح‌طلب ـ فتنه را به داخل کشور ابلاغ نمود. این کار با هدف تقلیل مشارکت در انتخابات و ایجاد بحران مشروعیت برای نظام اسلامی انجام گرفت که پس از ابلاغ این خط توسط رسانه‌های جریان فتنه نیز به عنوان یکی از محوری‌ترین خطوط جنگ روانی پی‌گرفته شد. از جمله آن می‌توان به مقاله “رجبعلی مزروعی” عضو افراطی حزب منحله مشارکت در ارگان ماسونی حلقه لندن و مطلب دیگری که در ارگان حلقه پاریس منتشر شد اشاره کرد.

اما در این میان حلقه پاریس نیز پس از نشست‌های پیاپی با عناصر سازمان جاسوسی فرانسه به سرعت دست به کار شده و اقدام به راه‌اندازی سایتی با عنوان «ستاد سلام» کردند. این سایت با هدف ایجاد سازمان آشوب و اغتشاش راه‌اندازی شده تا در فرصت مناسب و مقتضی برنامه خود که ایجاد ناامنی و بی‌ثبات‌سازی کشور در آستانه انتخابات است را پیاده کند. این سایت مدعی است که با هدف استفاده از ظرفیت انتخابات برای پیگیری رفع حصر سران فتنه و مطالبات غیر قانونی جریان فتنه راه‌اندازی شده است.

ستاد سلام

از نکات جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد استقبال روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای از این ستاد آشوب و اغتشاش است. آنان که پس از اعلام نتایج توسط شورای محترم نگهبان به کلی از ایجاد آشوب و بلوا ناامید شده بودند خوشحالی زائد الوصف خود را از راه‌اندازی این ستاد نتوانستند پنهان کنند. جالب‌تر آن‌که نام روزنامه زنجیره‌ای شرق نیز در لیست پیوندهای این سایت قرار داده شده که این مطلب را به ذهن مخاطبین متبادر می‌کند که آیا ممکن است بین این ستاد آشوب و روزنامه شرق ارتباط ارگانیکی برقرار باشد؟

از عناصر اجرایی این ستاد که وظیفه سازماندهی اغتشاش و آشوب را بر عهده دارد می‌توان به مرتضی کاظمیان، حمزه غالبی، سمانه ابول‌پور، کوهزاد اسماعیلی، روح‌الله شهسوار، عبدالرضا تاجیک، حنیف مزروعی، یاسر معصومی و ارشاد علیجانی اشاره کرد.

لذا دستگاه‌های مسئول باید با هوشیاری بیشتر سرپل‌های داخلی این ستاد اغتشاش را شناسایی کرده و از وقوع اتفاقاتی مشابه فتنه سال ۸۸ جلوگیری نمایند.

برچسب ها:
راه‌اندازی ستاد آشوب سلام توسط حلقه پاریس برای انتخابات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان