جزئیات سرقت از دایی در سانحه رانندگی/ دلارها و پول‌هایی که به سرقت رفت!

  • شناسه خبر: 1968
جزئیات سرقت از دایی در سانحه رانندگی/ دلارها و پول‌هایی که به سرقت رفت!

پنج هزار دلار، دو میلیون تومان پول نقد، انگشتر و ساعت مچی گران قیمت بخشی از اموال سرقت شده از علی دایی در جریان سانحه رانندگی است. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از مهر، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری روز شنبه در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه تصادف شد. […]

خانه » ورزشی » جزئیات سرقت از دایی در سانحه رانندگی/ دلارها و پول‌هایی که به سرقت رفت!

پنج هزار دلار، دو میلیون تومان پول نقد، انگشتر و ساعت مچی گران قیمت بخشی از اموال سرقت شده از علی دایی در جریان سانحه رانندگی است.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از مهر، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری روز شنبه در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه تصادف شد. دایی که در زمان این سانحه هوشیاری خود را از دست داده بود، با حالت نامناسب روی زمین افتاده بود و شرایط جسمی مناسبی نداشت. محمد دایی (برادر علی دایی) که همراه او در خودروی سرمربی تیم راه آهن حضور داشت پس از خروج از خودروی واژگون شده خود را به برادرش می‌رساند. دایی که تقریبا هوشیاری خود را از دست داده بود پس از دقایقی با کمک برادرش به بیمارستان شهید بهشتی شهر کاشان منتقل می‌شود.

 

در آن زمان افراد سودجو از فرصت استفاده کرده و خودروی واژگون شده علی دایی را مورد سرقت قرار می‌دهند. دایی که قرار بود در بازگشت از اصفهان به امارات برود در خوردی شخصی‌اش پنج هزار دلار، دو میلیون پول نقد، یک ساعت مچی گران قیمت، انگشتر، دسته چک، دو عدد گوشی موبایل و … داشته که تمامی آنها به سرقت رفته است.

این روزها اخباری متفاوتی از دلیل تصادف علی دایی مطرح می‌شود که بخشی از آنها تایید شده و برخی دیگر شایعاتی بی اساس است. اما ظاهرا دلیل تصادف علی دایی مصرف داروی سرماخوردگی از سوی سرمربی تیم راه آهن بوده است. دایی که دچار سرماخوردگی شده بود برای بهبودی خود از شربتی استفاده می‌کند که باعث خواب آلودگی وی می‌شود. خواب آلودگی علی دایی در نهایت باعث تصادف وی و آسیب دیدگی‌اش از ناحیه سر و صورت می‌شود.

برچسب ها:
جزئیات سرقت از دایی در سانحه رانندگی/ دلارها و پول‌هایی که به سرقت رفت! علی دایی،خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان