شورش ثبت نام خواص نامدار فاقد صلاحیت و هجمه به شورای نگهبان!

  • شناسه خبر: 19677
شورش ثبت نام خواص نامدار فاقد صلاحیت و هجمه به شورای نگهبان!

برآورد امنیتی در حوزه انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد با توجه به “شورش ثبت نام خواص نامدار فاقد صلاحیت” ازناحیه دوجریان فتنه وانحرافی در ساعت پایانی ثبت‌نام اینست که حساس‌ترین نقطه انتخاباتی نقطه “تائید صلاحیت‌هاست” و فشار روانی به سوی شورای نگهبان است. خانه خشتی – امنیت ملی در تمام کشورها بر چند ستون استوار […]

خانه » آخرین اخبار » شورش ثبت نام خواص نامدار فاقد صلاحیت و هجمه به شورای نگهبان!

برآورد امنیتی در حوزه انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد با توجه به “شورش ثبت نام خواص نامدار فاقد صلاحیت” ازناحیه دوجریان فتنه وانحرافی در ساعت پایانی ثبت‌نام اینست که حساس‌ترین نقطه انتخاباتی نقطه “تائید صلاحیت‌هاست” و فشار روانی به سوی شورای نگهبان است.

خانه خشتی – امنیت ملی در تمام کشورها بر چند ستون استوار است که مهمترین آنان “ستون قدرت سیاسی” است  که در حوزه جنگ نرم هم اولین نقطه و متمرکرترین نقطه استراتژیک و عنصر تهدید در ستون قدرت سیاسی برای ایجاد تزلزل آنان صورت می‌پذیرد.

بالاترین مولفه قدرت سیاسی درجمهوری اسلامی ایران،”ولایت مطلقه فقیه” است که موسسه آمریکن اینترپرایز از آن به عنوان “ابرحریف-super openent”نام ‌برد .

اصل ۵۷ قانون اساسی فرماندهی کل  قوا و نظارت بر آنان را تئوریزه کرده وآنرا ازجمله اختیارات ولایت امرفقیه میداند و یکی از مهمترین ارکان نظام و قدرت سیاسی ولایت فقیه برای” اسلامیزه کردن” و”فقاهت سازی “روح حکومت و حاکمان”نهاد شورای نگهبان” است

شورای نگهبان از جمله ارکان برجسته ایست که همیشه نقطه تهدید استراتژیک برای دشمن محسوب می‌شد بطوریکه تهاجم سیاسی امنیتی و تهاجم عملیاتی درحوزه جنگ نرم، دائماً در دستور کار دشمن بوده  ومیباشدو به همین منظور مستمراً این رکن مورد حمایت صریح امام و مقام عظمی ولایت بوده و میباشد.

مادلین آلبرایت(وزیراسبق خارجه USA) در پاسخ به نامه۱۲بندی محرمانه ۲۰۰۳ رئیس جمهور دوران اصلاحات نوشت :شورای نگهبان یک نهاد غیر دموکراتیک است و باید حذف شود و مذاکره آمریکا با ایران و پذیرش شروط مربوطه درنامه با حذف این شورا امکان پذیر است و….

دشمن در عرصه مهم و برجسته انتخابات تمام تمرکز رسانه‌ای و عملیات امنیتی و سری و تجهیز و هدایت عوامل خارجی و داخلی خود را درعبور از اقتدار نهاد شورای نگهبان  قرارداده است .

تردید در سلامت انتخابات با استفاده ازکلیدواژه های،” انتخابات آزاد” ـ “انتخابات غیررقابتی”-” هماهنگی استانداردهای بین‌المللی” و ” کمیته‌های صیانت از آراء و سازمان رای و …ازجمله عملیات روانی درحوزه رسانه ای دشمن بوده ومیباشد.

مشروعیت زدایی واعتبارزدایی درفاز”نافرمانی های مدنی”  درسال۸۸ و”نافرمانی قانونی” توسط خواص مردود درسال۹۲ ،”پروِژه خشونت نرم”  دشمن است…. همه و همه برای عبور از سیستم نظارتی مبتنی بر قانون اساسی بنام نهاد شورای نگهبان است تا القاء کنند این نهاد نظارتی وسازوکارانتخاباتی متاثرازقانون اساسی، اقتدار لازم و حتی اراده لازم جهت صیانت ازآراء و حفظ امانت انتخاباتی را ندارد.

برآورد امنیتی در حوزه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری نشان می‌دهد با توجه به “شورش ثبت نام خواص نامدار فاقد صلاحیت” ازناحیه دوجریان فتنه وانحرافی در ساعت پایانی ثبت‌نام اینست که حساس‌ترین نقطه انتخاباتی نقطه “تائید صلاحیت‌هاست” و تمام فشار و کنش‌های منفی در حوزه انتخابات بر روی شانه‌های ۱۲ نفر عضو شورای نگهبان بویژه اعضای فقیه آن است.

بنابراین کاملاً واضح است که چرا این رکن، مستمراً مرجع کانونی حمله و تهدید از ناحیه دشمن و از ناحیه فتنه‌گران قراردارد وبا این وصف دوست و دشمن خوب می‌دانند حذف و یا تضعیف شورای نگهبان قانون اساسی بمنزله حذف اسلام و حذف تجلی آن در روج حکومت و حاکمان است که در این صورت حتی ولایت‌فقیه هم در شرایط “فقاهت تشریفاتی و یا واتیکانیزم فقاهتی” قرار می‌گیرد.

دشمن در فتنه ۸۸ (پرز ـ نتانیاهو ـ اوباما) برای حمایت از جنبش به اصطلاح سبز از کلید واژه های ذیل استفاده کرده‌اند وآن عبارتنداز:”سربازان ما”-“جنگجویان ما”-“سرمایه‌های ما”و” منافع استراتژیک ما”و…

بنابراین نهاد شورای نگهبان ،قله کانونی بر علیه منافع استراتژیک آمریکا وکوتوله های غربی دیگراست.

ودشمنی هابه همین دلیل است .

منبع:بلاغ

برچسب ها:
شورای نگهبان شورش ثبت نام خواص نامدار فاقد صلاحیت و هجمه به شورای نگهبان!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان