شورای نگهبان فضایی برای حضور همه جریان های سیاسی ایجاد کرد

  • شناسه خبر: 19667
شورای نگهبان فضایی برای حضور همه جریان های سیاسی ایجاد کرد

سعید حیدری طیب گفت: شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها و با احترام به همه سلیقه ها، فضایی را برای حضور همه گروه های سیاسی فراهم کرده است. به گزارش خانه خشتی،سعید حیدری طیب با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری امسال همه گروه های سیاسی از جمله اصولگرایان و اصلاح طلبان مشارکت دارند، گفت: […]

خانه » آخرین اخبار » شورای نگهبان فضایی برای حضور همه جریان های سیاسی ایجاد کرد

سعید حیدری طیب گفت: شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها و با احترام به همه سلیقه ها، فضایی را برای حضور همه گروه های سیاسی فراهم کرده است.

به گزارش خانه خشتی،سعید حیدری طیب با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری امسال همه گروه های سیاسی از جمله اصولگرایان و اصلاح طلبان مشارکت دارند، گفت: انتخابات امسال با همچون گذشته با حضور همه سلایق و گروه های سیاسی برگزار می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نهم، افزود: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، فضایی برای حضور همه گروه های سیاسی ایجاد کرده و مردم می توانند با هر سلیقه ای در این انتخابات مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که همه سلایق می توانند در انتخابات مشارکت کنند، اضافه کرد: هر کدام از گروه های سیاسی حاضر در صحنه، ویژگیهایی دارند که می توانند مشارکت حداکثری خلق کنند و امروز شاهد این حضور فراگیر هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم تاکید کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری ایران مورد توجه همه کشورها و علی الخصوص دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است، شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها به این امر توجه داشته و با احترام به همه سلیقه ها، فضایی را برای حضور همه گروه ها فراهم کرده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: حضور حداکثری مردم با حضور همه گروه های سیاسی اتفاق می افتد و می بینیم که در انتخابات این دوره ریاست جمهوری ، فضا در اختیار همه طیف ها قرار گرفته و حقوق همه گروه ها مورد توجه بوده است. لذا امیدواریم همچون همیشه مردم حضوری پر شور داشته باشند.

منبع:بلاغ

برچسب ها:
شورای نگهبان فضایی برای حضور همه جریان های سیاسی ایجاد کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان