علی دایی: شربت سرماخوردگی باعث شد خوابم ببرد

  • شناسه خبر: 1964
علی دایی: شربت سرماخوردگی باعث شد خوابم ببرد

علی دایی که برای ادامه درمان به بیمارستان لاله تهران منتقل شده است امروز در جمع خبرنگاران درباره جزییات این حادثه سخن گفت.به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی که در بیمارستان لاله تهران بستری است، در جمع خبرنگاران در باره وضعیت خود گفت: از تمامی مردم که همیشه مرا مورد […]

خانه » ورزشی » علی دایی: شربت سرماخوردگی باعث شد خوابم ببرد

علی دایی که برای ادامه درمان به بیمارستان لاله تهران منتقل شده است امروز در جمع خبرنگاران درباره جزییات این حادثه سخن گفت.به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی که در بیمارستان لاله تهران بستری است، در جمع خبرنگاران در باره وضعیت خود گفت: از تمامی مردم که همیشه مرا مورد لطف قرار داده‌اند و در این حادثه هم به من لطف زیادی داشته‌اند، تشکر می‌کنم. همچنین از مدیریت بیمارستان شهید بهشتی کاشان و کارکنان آن‌ها تشکر بسیار دارم که در این مدت به من لطف داشتند و من عمل جراحی خود را در این بیمارستان انجام دادم. از مدیریت بیمارستان لاله که لطف کردند و من را مورد مداوا قرار دادند هم متشکرم.

وی با بیان این که این اتفاق خواست خدا بود، ادامه داد: بعد از بازی با سپاهان با توجه به این که کمی سرماخوردگی داشتم، شربت سرماخوردگی خورده بودم که این موضوع باعث خواب آلودگی من شد و چون بازی خود را در مقابل سپاهان باخته بودیم، من دیگر به این چیزها فکر نمی کردم . نزدیک بادرود بود که این حادثه رخ داد. در این سفر برادرم و مربی راه آهن هم همراهم بودند که خوشبختانه هیچ اتفاقی برای آن‌ها نیفتاد.

علی دایی در حال انتقال به بیمارستان لاله
دایی در پاسخ به این سوال که آیا سرعت شما غیر مجاز نبود؟گفت: سرعت من آنقدرها هم زیاد نبود و حتی اگر ۸۰۰ کیلومتر در ساعت هم سرعت داشتم می توانستم خودروی خود را کنترل کنم (با لحن شوخی)، اما به دلیل خوردن شربت «اکسپکتورانت» دچار خواب‌آلودگی شده بود. من حتی کمربند ایمنی خود را در زمان رانندگی بسته بودم.

وی درباره این که چه توصیه برای مسافران نوروزی دارد؟ گفت: اگر کسی می‌خواهد مسافرت کند، باید سرعت مجاز را رعایت کند و اگر دچار خواب آلودگی شد، خودرو‌اش را کنار بزند و استراحت کند. من همیشه شب‌ها مسافرت می‌کردم و هیچ وقت هم دچار خواب آلودگی نمی‌شدم. این اتفاق به دلیل خوردن دارو سرماخوردگی برایم رخ داد. حتی پنج دقیقه قبل از حادثه برادرم از من خواست که رانندگی را به او بسپارم و من هم قصد چنین کاری را داشتم،‌ اما قسمت این بود که این حادثه رخ دهد.

علی دایی در حال انتقال به بیمارستان لاله
وضعیت عمومی علی دایی بنا بر گفته‌ برادرش خوب است و طی اقدامات پزشکی صورت گرفته مشخص شد و آسیبی به مغز وی وارد نشده است. برادر علی دایی به ایسنا گفت: با سونوگرافی صورت گرفته مشخص شد که هیچ مشکل خاصی برای برادرم به وجود نیامده، تنها این حادثه باعث شده بود پوست سر دایی کنده شود که همین موضوع باعث شد به زیر تیغ جراحی برود. همچنین در این حادثه لاله گوش علی دایی پاره شده بود که این موضوع هم با عمل جراحی برطرف شده است.

وی ادامه داد: امشب جراحی دیگری بر روی دایی انجام خواهد شد تا اقدامات ترمیمی بر روی او تکمیل شود.

به گفته وی علی دایی احتمالا فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

همچنین، سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی ،‌ احمدرضا عابدازده ،‌ حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه راه آهن و محمد حسین انصاری فرد ‌مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و … امروز از علی دایی عیادت کردند.

در این میان کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز با حضور در بیمارستان احوال اسطوره فوتبال ایران را جویا شد.

 

برچسب ها:
علي دايي: شربت سرماخوردگي باعث شد خوابم ببرد علی دایی، خانه خشتی،
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان