مطهری کجا انقلاب کجا؟!

  • شناسه خبر: 19538
مطهری کجا انقلاب کجا؟!

به گزارش “خانه خشتی”،در پی اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور بعضی از سیاسیون اظهار نظرهایی نمودند و در این بین علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس  نامه ای را به مقام معظم رهبری نوشتند که با صدور حکم حکومتی کاندیدای مورد نظر ایشان تایید شود. و حتی در […]

خانه » آخرین اخبار » مطهری کجا انقلاب کجا؟!

به گزارش “خانه خشتی”،در پی اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور بعضی از سیاسیون اظهار نظرهایی نمودند و در این بین علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس  نامه ای را به مقام معظم رهبری نوشتند که با صدور حکم حکومتی کاندیدای مورد نظر ایشان تایید شود. و حتی در جایی بعضی از کاندیداها را به مسخره گرفته و با لفظ غیر مودبانه ای به باد انتقاد گرفته است.

آقای مطهری شما که خود را روشنفکر و اهل علم می دانی آیا تا به حال قرآن را خوانده ای یا اینکه کتابهای استاد مطهری( پدر خود) را مطالعه نموده ای؟ خداوند در قرآن آیات متعددی در مورد مسخره کردن فرموده اند که گناه بزرگی است و مسخره گر سخت کیفر می شود.

شما که پست ریاست جمهوری را با پیست دو ومیدانی و تشک کشتی اشتباه گرفته ای و در جایی گفته ای که آقایان بیایند با الف .ه مسابقه دو ومیدانی و کشتی بدهند ببینیم چه کسی برنده می شود. هنوز نمی دانی که پست ریاست جمهوری را به هیکل درشت نمی دهند به فکر و اندیشه درست می دهند.

شما که جانباز بودن و قطع پا بودن و ضعیف بودن بدن کاندیداها را به سخره گرفته ای،در دفاع مقدس کجا بودی؟ در کربلای ۴، ۵، شلمچه، دو کوهه، طلاییه ، والفجر ۸ و …. کجا بودی ؟ شما که بواسطه آقا زاده بودن یا عزادار بودن شهادت پدر بزرگوارتان« قسمت نشدبه جبهه بری » کجا می فهمی که برای حفظ نظام و انقلاب چه خونها که ریخته نشد. چه پاهایی که جاماند. من چه رای به این کاندیداها بدهم یا ندهم ، خواستم یادآوری کنم که اگر از یاد برده اید: شما بواسطه شهداء ، جانبازان، ایثارگران روی پای خود ایستاده ای و نماینده مجلس شده ای و اگر نبود سابقه پدر گرامیتان و رشادت شهدا و جانبازان، مردم  راه مجلس رانشان شماوامثالتان نمی دادند. یادتان رفته ۲۰ مهر ۱۳۸۳ پیش از انتخابات نهم ریاست جمهوری طی نامه ای سرگشاده خطاب به آقای الف-ه  اینچنین نوشتید:

« از قرار معلوم، تصمیم گرفته‌اید که در صورت لزوم پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بگذارید و کاندیدا شوید. این جانب به دلایلی که برخی از آن‌ها ذیلاً ذکر می‌شود، پیشنهاد می‌کنم که پا به این عرصه نگذارید… اکثر فرزندان و برخی نزدیکان شما در کارهای اقتصادی وارد شده‌اند و این امر در صورتی که جنابعالی رئیس جمهور شوید موجب افزایش شایعات خواهد شد. همچنین تحمل جنابعالی در مقابل انتقاد آشکار و مطرح در رسانه‌ها اندک است گرچه انتقادات خصوصی را راحت‌تر می‌پذیرید، و این امر یک نقطه منفی برای یک رئیس جمهور است و باعث پیدایش گروه‌های سیاسی نیمه مخفی می‌شود.»

 کاش برای خدا کارانجام نمیدادیم بلکه کارمان را برای خدا انجام میدادیم.

نویسنده: سرباز ولایت

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان علی مطهری مطهری کجا انقلاب کجا؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    چه کنیم که خیلی از آقازاده ها به واسطه سابقه پدرانشان پاهایشان را خیلی از گلیمشان داز تر کرده اند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان