ایجاد فضای آرام انتخاباتی نشانه ولایتمداری است

  • شناسه خبر: 195
ایجاد فضای آرام انتخاباتی نشانه ولایتمداری است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ولایتمداری اقتضا می‌کند که با تأسی از فرمان ولایت امر به ایجاد فضای امن و آرام در انتخابات کمک کنیم. سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که دشمن از امنیت و آرامش و […]

خانه » اجتماعی » ایجاد فضای آرام انتخاباتی نشانه ولایتمداری است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ولایتمداری اقتضا می‌کند که با تأسی از فرمان ولایت امر به ایجاد فضای امن و آرام در انتخابات کمک کنیم.

سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که دشمن از امنیت و آرامش و فضای آرام در انتخابات مجلس ایران به نیات خود دست نخواهد یافت، اظهار کرد: آن‌ها به دنبال کوچک‌ترین روزنه‌ برای مخدوش کردن چهره و وجهه انتخابات هستند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دشمن از نوع حضور مردم در پای صندوق‌های رای به طور کامل مأیوس شده و به دنبال ترفندی دیگر برای ارائه چهره زشت از انتخابات در ایران است.

بزرگواری ناامن جلوه دادن انتخابات و همچنین القاء شبهه و تقلب در آن را شگرد دشمن برای رسیدن به اهداف خود در این برهه دانست و گفت: باید همه ما از جریان‌ها و گروه‌های مختلف حاضر در انتخابات از اصولگرا گرفته تا اصلاح‌طلب مراقب این ترفند باشیم تا این‌که بتوانیم با سربلندی از آزمون انتخابات خارج شویم.

نماینده اصولگرای مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید به گونه‌ای در انتخابات رفتار کنیم که روح امام و شهیدان و خاطر مبارک رهبری از ما رضایت داشته باشند و پاسخ این اعتماد آن‌ها به خوبی داده شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی حفظ آرامش و کمک به ایجاد امنیت در انتخابات را نشانه ولایتمداری کاندیداهای مجلس دانست و گفت: رفتار و کردار ما در این عرصه هیچ‌گاه از نظر مردم و مسئولان نظام دور نمی‌ماند چرا که توقع آن‌ها از ما گام برداشتن در مسیر انقلاب و حرکت بر خلاف مسیر و جهت دشمن است.

بزرگواری اعتماد نظام جمهوری اسلامی به افراد را بهترین سرمایه برای آن‌ها دانست و گفت: آن‌چه که در انتخابات مهم بوده نتیجه نیست بلکه معیار پافشاری بر اصول و آرمان‌های نظام است که نباید به بهای ارزانی در این وادی به حراج گذاشته شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان