پیشنهاد مرگبار سایت گویا وابسته به سازمان سیا به اصلاح طلبان

  • شناسه خبر: 19446
پیشنهاد مرگبار سایت گویا وابسته به سازمان سیا به اصلاح طلبان

در مورد هاشمی وضع به گونه ای دیگر بود. هاشمی به عنوان یک مهره مؤثر در اذهان مردم نقش بسته بود و مردم -به خصوص جوانان- نه به خاطر خواست اصلاح طلبان، که بر اساس برآوردهای خودشان -احتمالا- او را با رأی زیاد در مقابل نظام قرار می دادند. به گزارش خانه خشتی به نقل […]

خانه » آخرین اخبار » پیشنهاد مرگبار سایت گویا وابسته به سازمان سیا به اصلاح طلبان

در مورد هاشمی وضع به گونه ای دیگر بود. هاشمی به عنوان یک مهره مؤثر در اذهان مردم نقش بسته بود و مردم -به خصوص جوانان- نه به خاطر خواست اصلاح طلبان، که بر اساس برآوردهای خودشان -احتمالا- او را با رأی زیاد در مقابل نظام قرار می دادند.

به گزارش خانه خشتی به نقل از تا انتخاب۱۱،خبرنامه اینترنتی گویا (news.gooya) وابسته به سازمان سیا، با انتشار یادداشتی ضمن ابراز ناخرسندی از حذف آقای هاشمی رفسنجانی از گردونه رقابت های انتخاباتی و باقی ماندن دو کاندیدای اصلاح طلب، نوشت: «بعد از رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی، بزرگترین اشتباه اصلاح طلبان، چرخاندن نشانه حمایت از سمت هاشمی به طرف “عارف” و “روحانی” خواهد بود. این کار عملی خواهد بود به لحاظ سیاسی “مرگبار”. عارف و روحانی کسانی هستند در سطح (مصطفی) معین و حتی پایین تر از او. نامزدهایی بی بو و خاصیت[!] که نه مردم توجهی به آن ها دارند نه خود آن ها زیرکی و شهرت رفسنجانی را. بزرگترین اشتباه اصلاح طلبان -که متأسفانه همواره در شرایط دشوار سیاسی بدترین بازی ها را کرده اند- حرکت دادن این دو مهره به طرف جلوست… آن ها هم جایی خواهند رفت که قبلا معین رفت. این حرکت فرضی٬ تنها از سر توهم می تواند صورت گیرد. توهم این که مردم چشم به دهان اصلاح طلبان دوخته اند تا پا به پای آن ها حرکت کنند.»

 

گویانیوز می افزاید: «در مورد هاشمی وضع به گونه ای دیگر بود. هاشمی به عنوان یک مهره مؤثر در اذهان مردم نقش بسته بود و مردم -به خصوص جوانان- نه به خاطر خواست اصلاح طلبان، که بر اساس برآوردهای خودشان -احتمالا- او را با رأی زیاد در مقابل نظام قرار می دادند.»

 

 

 

 

این منبع نزدیک به سیا ادامه می دهد: «اما از دو مهره عارف و روحانی تنها در یک صورت می توان استفاده درست کرد و بازی انتخابات را با خفت به حریف واگذار نکرد و آن، انصراف آنان از حضور در انتخابات با ذکر اعتراض به عملکرد شورای نگهبان در رد صلاحیت رفسنجانی است. این تنها حرکتی ست که این دو مهره می توانند انجام دهند و بازی را آبرومندانه به حریف واگذار کنند. البته چنین حرکتی از اصلاح طلبان انتظار نمی رود، چون اصولا تشکلی وجود ندارد که بتواند با فکر و اندیشه و برنامه ریزی٬ حرکت های سیاسی را انجام دهد. همه پراکنده و مهره های اصلی هم در زندان اند…»

 

در پایان نوشتار یادشده، اینکه نظام با حکم حکومتی و منت گذاری٬ آوانتاژی به اصلاح طلبان بدهد و مهره خورده را دوباره به صفحه باز گرداند نیز امری “دور از ذهن” ارزیابی شده و نویسنده پیش بینی کرده است که اصلاح طلبان در نهایت به شکلی “تحقیرآمیز” از صفحه شطرنج سیاسی بیرون رانده خواهند شد.

 

 

***جام نیوز به تناسب سوگیری اعلام شده خود یعنی رصد برنامه ها، تبلیغات و القائات دشمنان و جریانات اپوزیسیون جمهوری اسلامی در عرصه رسانه ای، تلاش می کند تا حد امکان خروجی رسانه های بیگانه را در معرض مشاهده و قضاوت علاقمندان و پژوهشگران قرار دهد. بنابراین پرواضح است که بازنشر مطالب مورد اشاره، لزوما به معنای تأیید کلی محتوای آن ها نیست.***

 

 

 

برچسب ها:
اصلاح طلبان پیشنهاد مرگبار سایت گویا وابسته به سازمان سیا به اصلاح طلبان گویا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان