مشاور هاشمی‌ خبر داد:

پایان کار رسمی ستاد انتخاباتی هاشمی/امیدواری آیت‌الله به تحقق حماسه سیاسی

  • شناسه خبر: 19418
پایان کار رسمی ستاد انتخاباتی هاشمی/امیدواری آیت‌الله به تحقق حماسه سیاسی

مشاور هاشمی گفت: اسحاق جهانگیری در دیدار اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با وی پایان کار این ستاد را رسما اعلام کرد. به گزارش خانه خشتی،محمدرضا صادق مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که معاونت تبلیغات ستاد انتخاباتی وی را برعهده داشت،جزئیات دیدار امروز اعضای ستاد با رئیس مجمع تشخیص نظام را تشریح کرد. وی افزود: در […]

خانه » آخرین اخبار » پایان کار رسمی ستاد انتخاباتی هاشمی/امیدواری آیت‌الله به تحقق حماسه سیاسی
مشاور هاشمی گفت: اسحاق جهانگیری در دیدار اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با وی پایان کار این ستاد را رسما اعلام کرد.

به گزارش خانه خشتی،محمدرضا صادق مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که معاونت تبلیغات ستاد انتخاباتی وی را برعهده داشت،جزئیات دیدار امروز اعضای ستاد با رئیس مجمع تشخیص نظام را تشریح کرد.

وی افزود: در این جلسه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از زحمات چند روزه مسئولان ستاد خود تقدیر کرد و اسحاق جهانگیری رئیس ستاد هاشمی‌رفسنجانی نیز در این نشست پایان کار ستاد را رسما اعلام کرد.

مشاور رئیس مجمع تشخیص نظام گفت که هاشمی رفسنجانی در این دیدار با ابراز امیدواری از تحقق حماسه سیاسی با برگزاری انتخابات آتی اعلام کرد که به زودی درباره انتخابات و نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیتش بیانیه می‌دهد.

صادق همچنین خاطرنشان کرد: ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی به طور رسمی برای هیچ‌یک از نامزدهای حاضر فعالیت نمی‌کند و اعضای ستاد به طور شخصی می‌توانند در ستاد انتخاباتی گزینه مورد نظرشان فعالیت نمایند.

منبع:فارس

برچسب ها:
پایان کار رسمی ستاد ان%D مشاور هاشمی‌ به فارس خبر داد
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان