افتخاری: کاندیداهای احراز صلاحیت‌نشده مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

  • شناسه خبر: 19360
افتخاری: کاندیداهای احراز صلاحیت‌نشده مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

    یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت آنها برای حضور در این عرصه احراز نشده باید مردم را دعوت کنند تا با تمام قوا در جهت آفرینش حماسه سیاسی گام بردارند.   به گزارش خانه خشتی،لاله افتخاری  اظهار کرد: یکی از زمینه‌های مشارکت سیاسی این است که […]

خانه » آخرین اخبار » افتخاری: کاندیداهای احراز صلاحیت‌نشده مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

 

 

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت آنها برای حضور در این عرصه احراز نشده باید مردم را دعوت کنند تا با تمام قوا در جهت آفرینش حماسه سیاسی گام بردارند.

 

به گزارش خانه خشتی،لاله افتخاری  اظهار کرد: یکی از زمینه‌های مشارکت سیاسی این است که نامزدهایی که تعیین صلاحیت می‌شوند در جهت همگرایی با دیگر گروهها حرکت کنند و نامزدهایی که احراز صلاحیت نمی‌شوند هم مردم را دعوت کنند با تمام نیرو و قوا در جهت آفرینش این حماسه سیاسی گام بردارند.

 

وی تاکید کرد: کسانی که شورای نگهبان صلاحیتشان را احراز نکرده باید با پذیرش قانون، و تمکین از نظر شورای نگهبان مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و کار خودشان را تمام شده نبینند. بلکه باید از همه ظرفیتهایشان برای نامزدی که بیشتر احساس می‌کنند ویژگی‌های لازم را دارد استفاده کنند.

 

این نماینده اصولگرا تاکید کرد: اگر رقابت در انتخابات آتی میان خانواده اصولگرایان باشد در این شرایط دو نامزد اصولگرا هم حضور داشته باشند مشکلی پیش نمی‌آید و شاید شور بیشتری هم در انتخابات ایجاد کند. اما اگر رقابت بین اصولگرایان و غیر اصولگرایان باشد قطعا اصولگرایان باید به وحدت برسند و با نتیجه‌ی خوبی در انتخابات پیروز شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها:
افتخاری: کاندیداهای احراز صلاحیت‌نشده مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان