حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان:

دوستدار نظام علوی و ولایی در برابر قانون تسلیم محض است،چه قبل وچه بعدانتخابات

  • شناسه خبر: 19254
دوستدار نظام علوی و ولایی در برابر قانون تسلیم محض است،چه قبل وچه بعدانتخابات

امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” درخصوص رد صلاحیت افراد در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این رابطه نظری وجود ندارد و در مورد احراز صلاحیت افراد تصمیم گرفته می شود و کسانی که بعنوان نامزد احراز صلاحیت جلسه شورای نگهبان انتخاب می شوند، در عرصه انتخابات حضور پیدا می […]

خانه » آخرین اخبار » دوستدار نظام علوی و ولایی در برابر قانون تسلیم محض است،چه قبل وچه بعدانتخابات

امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” درخصوص رد صلاحیت افراد در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این رابطه نظری وجود ندارد و در مورد احراز صلاحیت افراد تصمیم گرفته می شود و کسانی که بعنوان نامزد احراز صلاحیت جلسه شورای نگهبان انتخاب می شوند، در عرصه انتخابات حضور پیدا می کنند و با تبلیغات خود باعث ایجاد شور، هیجان و حماسه در کشور می شوند و در این زمینه نیز باید مشارکت حداکثری را داشته باشیم که تبدیل به حماسه انتخابات شود.

وی افزود: بحث رد صلاحیت در این مقوله وجود ندارد و شورای نگهبان دلایلی دارد که افرادی را احراز صلاحیت نمی کند و از تعداد ثبت نام شدگان در انتخابات ریاست جمهوری ۸ نفر احراز صلاحیت نشدند.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: یک نفر بعنوان رئیس جمهور کشور از بین افراد انتخاب و احراز صلاحیت می شود و بقیه افراد می توانند وظایف و مسئولیت های دیگری را در کشور انجام دهند.

امام جمعه رفسنجان در خصوص پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد اعلام نتایج تأیید صلاحیت ها در حمایت از تصمیم شورای نگهبان و حفظ آرامش سیاسی کشور تصریح کرد: هم قبل و هم بعد از انتخابات کسانی که دوستدار نظام علوی و معتقد به ولایت فقیه می باشند و در این ۳۵ سال انقلاب نقش کلیدی داشته اند اینچنین افرادی در برابر قانون تسلیم محض هستند و مطابق با قانون پیش می روند.

وی بیان کرد: عرصه عرصه خدمت است نه قدرت، و کسانی که از سوی مردم انتخاب می شوند بعنوان خدمتگزار صادق برای مردم می باشند و مطیع قانون هستند و کوچکترین مسئله ای بوجود نمی آورند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند مردم کاری خواهند کرد که دشمنان و جهانیان را بهت زده می کنند گفت: مردم ایران اسلامی بیش از ۷۰ درصد در انتخابات شرکت می کنند و چنان شور و هیجانی بوجود می آورند که مرضیه خدا و حضرت بقیه ا… از آنان خشنود می شوند.

برچسب ها:
رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان