‌آیت‌الله العظمی علوی گرگانی:

همه نامزدها و گروه‌ها باید از رأی شورای نگهبان تمکین کنند

  • شناسه خبر: 19244
همه نامزدها و گروه‌ها باید از رأی شورای نگهبان تمکین کنند

مرجع تقلید جهان تشیّع گفت: همه نامزدها و گروه‌ها باید از رأی شورای نگهبان که بر اساس قانون اساسی اعلام نظر می‌کند تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود. به گزارش  خانه خشتی ، آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی امروز در جمع گروهی از فرماندهان سپاه اظهار کرد: تنها با بیان ولایی بودن کارها درست […]

خانه » آخرین اخبار » همه نامزدها و گروه‌ها باید از رأی شورای نگهبان تمکین کنند

مرجع تقلید جهان تشیّع گفت: همه نامزدها و گروه‌ها باید از رأی شورای نگهبان که بر اساس قانون اساسی اعلام نظر می‌کند تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود.

به گزارش  خانه خشتی ، آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی امروز در جمع گروهی از فرماندهان سپاه اظهار کرد: تنها با بیان ولایی بودن کارها درست نمی‌شوند؛ بسیاری از افراد هستند که گمان می‌کنند اگر بگویند ولایت، جمهوری اسلامی و نظام را قبول دارند تمام اعمالشان قبول خواهد بود.

وی افزود: اینگونه نیست که بدون آزمایش و مشاهده عملکردها بتوان گفت اعمال آدمی مورد قبول واقع می‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمنان در شرایط کنونی هجمه‌های شدیدی را به منظور کم رنگ کردن حضور مردم ایران در انتخابات آغاز کرده‌اند گفت: لازم است همه اقشار در انتخابات شرکت کرده و علاوه بر اینکه دشمنان را ناکام می‌کنند در پیشگاه الهی هم شرمنده نباشند.

وی ادامه داد: عملکرد ملت ایران زیر ذره‌بین بیگانگان قرار دارد بنابراین باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها در حفظ آبروی اسلام و انقلاب و تحقق حماسه سیاسی مشارکت کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه کاستی‌ها و مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: ایران را با نام اسلام می‌شناسند و نباید این مشکلات موجب شود که در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان مهلت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها گفت: همه نامزدها و گروه‌ها باید به رأی این شورا که بر اساس قانون اساسی اعلام نظر می‌کند تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود.

وی اضافه کرد: چنانچه برخی افراد در انتخابات شرکت نکنند و از خود ضعفی نشان دهند آنگاه دشمنان برای اعمال تحریم‌های بیشتر جرأت می‌یابند.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه حمله وحشیانه عمال رژیم آل خلیفه به منزل مسکونی شیخ عیسی قاسم را محکوم و ابراز کرد: این اقدام ددمنشانه خوی ضد دموکراسی آل خلیفه را بیش از گذشته آشکار کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: اخیراً تروریست‌ها در کشور عراق به کاروان زیارتی ایران حمله کرده و تعدادی از هم وطنان ما را به شهادت رسانده‌اند؛ این امر نشان می‌دهد دشمنان اسلام و تشیع تنها منطق زور را می‌فهمند و با هیچ کس سر سازگاری ندارند.

منبع:فارس

برچسب ها:
رأی شورای نگهبان ردصلاحیت مشایی وهاشمی همه نامزدها و گروه‌ها باید از رأی شورای نگهبان تمکین کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان