نتایج معتبرترین نظر سنجی انتخابات اعلام شد

  • شناسه خبر: 19198
نتایج معتبرترین نظر سنجی انتخابات اعلام شد

بر اساس نظرسنجی  آرا اصولگرایان در مرحله اول انتخابات ۲/۱۷  میلیون نفر و اصلاح طلبان ۸/۱۲ میلیون نفر ،مستقلین ۲ میلیون  و کاندیدای  مورد حمایت احمدی نژاد  ۹/۱ میلیون نفر رای خواهد داشت. به گزارش خانه خشتی ،  آخرین نظر سنجی یکی از معتبرترین مراکز نظرسنجی کشور با پرسش از ۱۶۴ هزار نفر از ۳۱ شهرستان مراکز […]

خانه » آخرین اخبار » نتایج معتبرترین نظر سنجی انتخابات اعلام شد
بر اساس نظرسنجی  آرا اصولگرایان در مرحله اول انتخابات ۲/۱۷  میلیون نفر و اصلاح طلبان ۸/۱۲ میلیون نفر ،مستقلین ۲ میلیون  و کاندیدای  مورد حمایت احمدی نژاد  ۹/۱ میلیون نفر رای خواهد داشت.

به گزارش خانه خشتی ،  آخرین نظر سنجی یکی از معتبرترین مراکز نظرسنجی کشور با پرسش از ۱۶۴ هزار نفر از ۳۱ شهرستان مراکز استانها و ۷۰ شهرستان و ۱۴۰ روستا در سراسر کشور در تاریخ ۲۸ اردیبهشت انجام شد که در آن اصولگرایان پیشتاز رقابت ها هستند.

نتایج این نظر سنجی معتبر حاکی از آن است حدود ۶/۶۹ درصد از پرسش شوندگان تصمیم خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گرفته اند و ۷/۱۳ درصد تصمیم خود را بر عدم مشارکت اعلام کرده اند.

بیشترین مشارکت در استان خراسان جنوبی با ۸/۸۶ درصد و کمترین میزان مشارکت مربوط به استان کرمان با ۳/۵۳ درصد است.

بر اساس این نظر سنجی رای مردم به مجموعه طیف های اصولگرایان شامل ابوترابی، باقری لنکرانی، جلیلی، حدادعادل،زاکانی، قالیباف و ولایتی جمعا ۴۳ و مجموعه اصلاح طلبان شامل روحانی،عارف،کواکبیان و هاشمی ۱/۳۲ درصد و مستقلین شامل رضایی و سعیدی کیا جمعا ۲/۵ درصد و کاندیدای تحت حمایت رئیس جمهور ۸/۴ درصد است.

حدود ۱۵ درصد مردم هنوز تصمیم نهایی خود را مبنی بر اینکه به چه کسی رای دهند را نگرفته اند.

به این ترتیب اگر ۴۰ میلیون نفر در انتخابات مشارکت کنند با این درصد ها تعداد آرا اصولگرایان در مرحله اول انتخابات ۲/۱۷ میلیون نفر و اصلاح طلبان ۸/۱۲ میلیون نفر ،مستقلین ۲ میلیون و کاندیدای مورد حمایت احمدی نژاد ۹/۱ میلیون نفر رای خواهد داشت.

منبع:دانا

برچسب ها:
نتایج معتبرترین نظر سنجی انتخابات اعلام شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان