درخواست یک فراری ضد انقلاب از فتنه گران؛

معصومه قمی: در دعوای میان اسفندیار و جنتی، اسفندیار را تنها نگذاریم حتی اگر او یارِ ما نبود!

  • شناسه خبر: 19116
معصومه قمی: در دعوای میان اسفندیار و جنتی، اسفندیار را تنها نگذاریم حتی اگر او یارِ ما نبود!

علی نژاد خبرنگار فراری ضد انقلاب، به بهانه حمله به شورای نگهبان از مشایی حمایت کرده و گفته است که اگر مشایی رد صلاحیت شود، چه خوب می شد که همه گروه های سیاسی که در این انتخابات شرکت می کنند به این رد صلاحیت اعتراض کنند. به گزارش خانه خشتی، «معصومه قمی» معروف به «مسیح […]

خانه » آخرین اخبار » معصومه قمی: در دعوای میان اسفندیار و جنتی، اسفندیار را تنها نگذاریم حتی اگر او یارِ ما نبود!

علی نژاد خبرنگار فراری ضد انقلاب، به بهانه حمله به شورای نگهبان از مشایی حمایت کرده و گفته است که اگر مشایی رد صلاحیت شود، چه خوب می شد که همه گروه های سیاسی که در این انتخابات شرکت می کنند به این رد صلاحیت اعتراض کنند.

به گزارش خانه خشتی، «معصومه قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» که در انگلستان با حمایت آقازاده آشوب‌‌گر در حال گذران  امور خود است ،‌در صفحه فیس بوکش  سعی کرده است به بهانه حمایت از مشایی ؛ نوک حملات و اتهامش را به شورای نگهبان متوجه کند.

وی نوشته است: ” اگر مشایی رد صلاحیت شود، چه خوب می شد که همه گروه های سیاسی که در این انتخابات شرکت می کنند به این رد صلاحیت اعتراض کنند. اگر نظارت استصوابی برای «شخصیت های شناخته شده سیاسی» بد است، نمی شود یک جا سکوت کرد و یک جا اعتراض، اگر جنتی بد است برای همه بد است. اگر چه شنیده ها حاکی است که احمدی نژاد خودش به تنهایی حریفِ جنتی خواهد بود اما به هر حال رفتار دوگانه سیاسی حداقل در همین بسترِ انتخاباتی جالب نخواهد بود”.

هدف اصلی جریان فتنه از سرکردگان تا همپالکی های دست چندم آن، حمله به شورای نگهبان و تخریب آن به هربهانه است؛ زیرا این شورای نگهبان بود که در سخت ترین و حساس ترین لحظات باعث شد که انقلاب به دست نااهلان نیافتد.

در همین راستا این روز‌ها افراد دست چندم جریان فتنه حسابی فعال شده اند تا در غیاب چهره ساختارشکنی اصلی که با تدبیر نظام در حاشیه قرار دارند ، تا بارِ حمله و هجمه به ساختارهای قانونی کشور از جمله شورای نگهبان را به دوش بکشند.

مسیح علی‌نژاد که پس از فتنه ۸۸ از کشور متواری شده، در آکسفورد انگلیس ساکن می‌باشد، وی قبلا نیز  با انتشار مطلبی در صفحه فیس‌بوک شخصی خود از آوارگی خود در انگلستان خبر داده بود. علی‌نژاد نمونه‌ یکی از روزنامه نگارانی است که به کشورش خیانت کرده و درپی سراب غرب به اصطلاح متمدن از ایران خارج شده و اکنون در اوج فلاکت و بدبختی نه راه پس دارد و نه راه پیش.

منبع:دانا

برچسب ها:
جنتی ردصلاحیت مشایی شورای نگهبان مشایی معصومه قمی: در دعوای میان اسفندیار و جنتی، اسفندیار را تنها نگذاریم حتی اگر او یارِ ما نبود!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان