اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان+ عکس و فیلم

  • شناسه خبر: 190345
اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان+ عکس و فیلم

اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج استان کرمان با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان به میزبانی رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان+ عکس و فیلم

به گزارش خانه خشتی؛ اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج استان کرمان با خضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان به میزبانی رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در این مراسم ضمن تشکر از اقدام سپاه ثارالله، مجتمع مس و دانشگاه ولیعصر رفسنجان برای برگزاری این رویداد، اظهار کرد: از دولت و شورای عالی فضای مجازی می خواهیم تا همه کمک کنند برای آنکه استقرار اینترنت ملی در کشور صورت گیرد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محتوای اصلی تولید محتوی دیجیتال شود، این متولی گری برکاتی برای کشور خواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای آینده دنیای پلتفرم هاست، دانشگاهها رسالت سنگینی در این حوزه دارند، باید از حالت نظری خارج شوند.

زاهدی بیان کرد: باید خودمان را با شرایط جهانی وفق دهیم و برتری خودمان را نشان دهیم، استعدادها رو بکار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده ما از فضای مجازی با دنیای پلتفرم ها فرسنگ ها فاصله دارد و دانشگاها باید پای کار بیایند.

زاهدی بیان کرد: در دانشگاه ها رشته های جدید معماری فرهنگ مجازی، حقوق و فضای مجازی، مهندسی بازی های رایانه ای، کاربردی نمودن فناوری نسل چهارم ایجاد شود و بحث آموزش پلتفرم، بحث رایانه شهری، محاسبات نرم و جنگی و مسایل دیگر در حوزه فضای مجازی در دانشگاه ها ارائه شود، دانشجو در سن جوانی ذهنی آزاد و بدون دغدغه دارد و میتوان از این موقعیت در پرورش استعدادهای کشف شده حوزه فضای مجازی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از منویات مقام معظم رهبری در تحقق گام دوّم انقلاب این است که در راستای تمدن سازی بتوانیم از جریان دیجیتال بهره مند شویم، گفت: آنچه آموزش ها در بستر شاد ارائه می شود با پلتفرم های با کارآمدی بیشتر فرسنگ ها فاصله دارد.

زاهدی ادامه داد: پلتفرم هایی که در کشور وجود دارد باید مورد حمایت قرار گیرند و آن ها را در سطح جهانی و خاورمیانه ببریم؛ باید در حوزه تولید محتوا و حمایت از پلتفرم های داخلی سرمایه گذاری کرد زیرا دشمن برای بی هویت کردن انقلاب اسلامی و تبدیل کردن انقلاب به ضد انقلاب تولید محتوا می کند و ان ها را در بستر فضای مجازی منتشر می کند.

احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در این مراسم با بیان اینکه ابزار نظامی دشمن از کار افتاده، اظهار کرد: اگر مزیت اینترنت و فضای مجازی را از آمریکا که به واسطه آن جنگ روانی علیه کشور راه انداخته بگیریم، چیزی برایشان باقی نمی ماند.

وی افزود: اگر بخواهیم ولایتمدار باشیم هر کدام می توانیم بسیجی آتش به اختیار باشیم و هر جوان انقلاب و بسیجی باید خودش یک رسانه باشد و برای دفاع از ارزش های انقلاب دفاع کند.

علیرمضانی بیان کرد: رسانه و فضای مجازی سنگر و خط مقدم جبهه ما است و با  تولید محتوای تاثیرگذار می توانیم دشمن را به زانو در آوریم.

رضا رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در این مراسم گفت: ابزار تاثیرگذار امروز در جامعه، فضای مجازی است اگر بخواهیم به رسالت زینبی وانقلابی خود عمل کنیم باید در فضای مجازی حضور به موقع و هوشیارانه داشته باشیم

 

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج استان کرمان دانشگاه ولیعصر رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان