فرماندار رفسنجان در آیین بزرگداشت یوم الله 13 آبان مطرح کرد؛

“مرگ بر آمریکا” مرگ بر تفکری است که انسان ها را زیر سلطه خود می خواهد

  • شناسه خبر: 190266
“مرگ بر آمریکا” مرگ بر تفکری است که انسان ها را زیر سلطه خود می خواهد

فرماندار رفسنجان گفت: ما از این جهت می گوییم مرگ بر آمریکا و مرگ بر چنین تفکری که انسان های دیگر را برده و زیر سلطه می خواهند مبارزه می کنیم.

خانه » رفسنجان » “مرگ بر آمریکا” مرگ بر تفکری است که انسان ها را زیر سلطه خود می خواهد

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان امروز در  آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در میدان ابراهیم رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار کرد: با با خوی حاکم بر سیاست گذاری آمریکا در مبارزه هستیم و نه مردم آن، آمریکا در کجای دنیا ورود کرده و ملت آن سرزمین به خوشبختی رسیدند که چنین جایی نیست، حاکمیت مورد حمایت آمریکا کدام یک در مسیر رعایت حقوق بشر حرکت می کنند؟

وی افزود: اینها به دنبال منافع خود هستند، در درجه اول استکبار همیشه با ظلم، ستم و حق کشی همراه است و نوعی سلطه جویی است

هرندی گفت: هر کسی در هرجایی برای اینکه مبارزه با استکبار را به نمایش بگذارد ، باید در چهارچوب وظایف خود تمام تلاش خود را بکار برد.

فرماندار رفسنجان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از اقدامات شوم نشات گرفته از خوی استکبار دانست و گفت: استکبار این فرد تاثیر گذار در منطقه را از گرفت چرا که از تفکر شهید سلیمانی ترس داشت، کجای دنیا دیده اید که دانشمندان علمی را به قتل برسانند؟

وی افزود: یکی از ویژگی های خوی استکبار ایجاد اختلاف بین مردم و آحاد مختلف است لذا باید مراقب شعارهای اختلاف انگیز باشیم و انسجام ملی را حفظ کنیم.

هرندی خاطر نشان کرد: زندگی زیر سلطه از نظر عقلی قابل پذیرش نیست و آزادی انسان ها حق آنان است و استقلال برای هر فردی ارزشمند است؛ از نظر شرعی هم ما موظف به مبارزه با استکبار هستیم.

وی تصریح کرد: دولتی را که مردم انتخاب کردند آمریکا با کودتا ساقط کرد، از هیچ کوششی برای از بین بردن انقلاب مردم دریغ نکردند، هشت سال ما را دچار جنگ تحمیلی کردند در حالی که دفاع مقدس سرمایه ماست.

فرماندار رفسنجان گفت: آمریکا از هیچ تحریمی دریغ نکرد، تحریم های اقتصادی، سیاسی و حتی ورزشی در حالی که کشور در شرایط تحریم به بالاترین درجه های علمی دست یافت.

وی بیان کرد: ما از این جهت می گوییم مرگ بر آمریکا و مرگ بر چنین تفکری که انسان های دیگر را برده و زیر سلطه می خواهند مبارزه می کنیم.

هرندی بیان کرد: ملت ایران تاکنون با اقتدار علیرغم همه سختی ها ایستاده، اگر ما درست از موقعیت ها استفاده کنیم از نیروهای انسانی خوب و متعهد استفاده کنیم، در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، همه تلاش های استبار به جایی نخواهد نرسید.

وی یادآور شد: از سختی ها نهراسیم و از همه موقعیت ها برای پشت سر گذاشتن این سختی ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آیین بزرگداشت یوم الله 13 آبان رفسنجان محید فصیحی فرماندار میدان ابراهیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان