خانه خشتی گزارش می دهد؛

رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی رفسنجان آغاز شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 190209
رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی رفسنجان آغاز شد + تصاویر

سومین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان از صبح امروز آغاز شد.

خانه » اجتماعی » رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی رفسنجان آغاز شد + تصاویر
به گزارش خانه خشتی، آیین افتتاحیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولان در سالن شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.
به گفته حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی استان کرمان ۱۰۵ نفر در قالب ۳۱ تیم تخصصی تولید محتوا در این رویداد به مدت ۴۸ ساعت به رقابت می پردازند.
باقری در آیین افتتاحیه رویداد تأکید کرد: همه اعضای تیم ها افسران جنگ نرم هستند؛ زیرا دشمن امروز می خواهد جغرافیای قلوب و اذهان ملت ما را تصرف کند؛ بنابراین نقش تیم های تولید محتوا بسیار کلیدی است تا خوراک ذهنی مناسبی را برای جامعه فراهم کند.

سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در این آیین با تشکر از دست اندر کاران برگزاری مراسم و مسئولان سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان، مجتمع مس رفسنجان، دانشگاه ولیعصر(عج) گفت: امروز در جنگی قرار داریم که نظام سلطه با تمام غول های رسانه ای در دستش در مقابل نظام اسلامی قرار گرفته است.
وی افزود: دشمنان با تفکر شیعه و عاشورا مشکل دارند و تا زمانی که ما را تسلیم نکنند دست از سر ما بر نمی دارند و امروز شما به عنوان افسران جنگ نرم برای تولید محتوا در مقابل این دشمن جبهه حضور دارید.

پساوند با تأکید بر اینکه امروز اگر می خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در تولید محتوا در فضای مجازی قوی باشیم، عنوان کرد: دشمن همواره در حال ایجاد شبهه در جامعه است و این وظیفه نخبگان جامعه است که در مقابل این شبهات تولید محتوا داشته باشند؛ هرچند دشمن از لحاظ تجهیزات بسیار قدرتمندتر از ما است؛ اما ما هم باید از ابزار مناسب برای این رویارویی استفاده کنیم.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر تولید محتوای مناسب توسط جوانان خوش فکر جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم این رویداد بتواند گام های مفیدی را در زمینه تولید محتوای مناسب بردارد و این مقدمه ای برای رسیدن به قله های افتخار باشد.
حجت الاسلام جمالی زاده با بیان اینکه امروز یکی از مواردی که همه بشر درگیر آن هستند رسانه است، اظهار کرد: رسانه ها، همه افراد در تمامی سنین را محاصره کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افزود:  بنابراین در این عصر رسانه نداشتن سواد رسانه ای بی سوادی است و ندانستن تکنیک های جنگ نرم ضعف و بی سوادی است.

وی بیان کرد: اگر بدانیم از چه شیوه هایی در این جنگ رسانه ای استفاده کنیم؛ قطعا اثرگذار خواهیم بود، پس لازم است دانشجویان و محصلین در کنار همه دروس تخصصی مهارت های رسانه ای را نیز بیاموزند.

جندقی با بیان اینکه در این رویداد سه هدف را دنبال می کنید، گفت: تیم سازی، شناخت و پرورش استعدادها و هدف سوم کارآفرینی که نتیجه این رویداد است.

مدیر مرکز شتابدهی شهید ستاری مجتمع مس رفسنجان تصریح کرد: در این رویداد ۱۱۰ نفر در ۴۸ ساعت تولید محتوا خواهند داشت و به صورت تیمی فعالیت دارند تا استعدادهای نهفته شناسایی شوند.وی با تأکید بر اینکه امیدواریم خروجی خوبی از این رویداد بگیریم و تولید محتواهای جذابی را ارائه دهیم، اظهار کرد: با اجرای گردهمایی های این چنینی که حتما حمایت می شوند که می توانیم با تولیدات سازماندهی شده به افزایش تولید ناخالص ملی کمک و ایران را شکوفا کنیم.


انتهای پیام/
برچسب ها:
تولید محتوا دیجیتال رویداد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان