حذف موضع گیری های رفسنجانی درباره فتنه ۸۸ از سایتش

  • شناسه خبر: 18932
حذف موضع گیری های  رفسنجانی درباره فتنه ۸۸ از سایتش

  در آرشیو اخبار این سال فقط خبری اجمالی از خطبه‌های نمازجمعه رفسنجانی باقی مانده است. هنوز درباره علت این اقدام عجیب از سوی گردانندگان این سایت خبری منتشر نشده است. به گزارش خانه خشتی، در اقدامی سوال‌برانگیز و عجیب، اخبار و مطالب منتشره سال ۸۸ که معنایی خاص را در اذهان متبادر می‌‌کند از آرشیو […]

خانه » آخرین اخبار » حذف موضع گیری های رفسنجانی درباره فتنه ۸۸ از سایتش

 

در آرشیو اخبار این سال فقط خبری اجمالی از خطبه‌های نمازجمعه رفسنجانی باقی مانده است. هنوز درباره علت این اقدام عجیب از سوی گردانندگان این سایت خبری منتشر نشده است.

به گزارش خانه خشتی، در اقدامی سوال‌برانگیز و عجیب، اخبار و مطالب منتشره سال ۸۸ که معنایی خاص را در اذهان متبادر می‌‌کند از آرشیو سایت هاشمی‌رفسنجانی حذف شد! دانا نوشت: آرشیو اخبار مرتبط با سال ۸۸ هاشمی‌رفسنجانی در سایت پایگاه اطلاع‌رسانی هاشمی از دسترس کاربران خارج شده است.

در آرشیو اخبار این سال فقط خبری اجمالی از خطبه‌های نمازجمعه رفسنجانی باقی مانده است. هنوز درباره علت این اقدام عجیب از سوی گردانندگان این سایت خبری منتشر نشده است. عملکرد سایت هاشمی‌رفسنجانی در طول ۵/۲ سال گذشته بسیار مورد انتقاد اهالی دلسوز رسانه‌ای کشور بوده است. این سایت انتشار مطالب تحریک‌آمیز زیادی را همسو با جریان فتنه روی خروجی قرار داده است.

برچسب ها:
حذف موضع گیری های رفسنجانی درباره فتنه 88 از سایتش رفسنجانی سایت هاشمی رفسنجانی هاشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان