بازتاب خبر خانه خشتی:

جمع آوری بنرهای تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری از یادواره شهداء

  • شناسه خبر: 18860
جمع آوری بنرهای تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری از یادواره شهداء

خانه خشتی : خبر این پایگاه مبنی بر استفاده تبلیغاتی یک کاندیدای ریاست جمهوری از یادواره شهدا بخش نوق و شهر بهرمان واکنش های گوناگونی را در پی داشت و بنرهای یادواره شهدا که عکس کاندیدای ریاست جمهوری در آن درج شده بود جمع آوری گردیدند. شاید عده ای اینگونه استدلال داشتند که همه ساله […]

خانه » آخرین اخبار » جمع آوری بنرهای تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری از یادواره شهداء

خانه خشتی : خبر این پایگاه مبنی بر استفاده تبلیغاتی یک کاندیدای ریاست جمهوری از یادواره شهدا بخش نوق و شهر بهرمان واکنش های گوناگونی را در پی داشت و بنرهای یادواره شهدا که عکس کاندیدای ریاست جمهوری در آن درج شده بود جمع آوری گردیدند.

شاید عده ای اینگونه استدلال داشتند که همه ساله عکس ایشان در تبلیغات این مراسم درج می شده است. اگر متن خبر مذکور را کامل خوانده بودند اینگونه بیان نمی کردند.

در جواب آنها باید گفت اولاً آیا هرساله که این یادواره برگزار می شد ایشان کاندیدای ریاست جمهوری بوده اند؟ دوم اینکه ایشان خود را همواره مرد مصلحت و دور اندیشی می نامند و بر این نکته تأکید دارند که باید آنگونه که مصلحت است رفتار نمود و موجبات ناراحتی مردم را فراهم ننمود و عوام فریبی نکرد و طبق این طرز تفکر اگر این عمل در این زمان توسط شخص دیگری صورت گرفته بود توسط ایشان محکوم می گردید البته اگر سکوت نمی کردند!

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان