اختلاس یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی

  • شناسه خبر: 18810
اختلاس یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی

استاندار کرمان: پرونده اختلاس یک میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل و به دادگاه ارسال شده است.  خانه خشتی:به دنبال درخواست های مکرر خوانندگان درباره پیگیری افراد دستگیر شده در دانشگاه علوم پزشکی خبرنگار ما پیگیر این پرونده شد. پس از پیگیری های مکرر از استانداری و دادگستری کرمان سرانجام استاندار کرمان حاضر به […]

خانه » آخرین اخبار » اختلاس یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی

استاندار کرمان: پرونده اختلاس یک میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل و به دادگاه ارسال شده است.

 خانه خشتی:به دنبال درخواست های مکرر خوانندگان درباره پیگیری افراد دستگیر شده در دانشگاه علوم پزشکی خبرنگار ما پیگیر این پرونده شد. پس از پیگیری های مکرر از استانداری و دادگستری کرمان سرانجام استاندار کرمان حاضر به گفتگو درباره این خبر شد.

به دنبال شایعات فراوانی که در زمینه ی پرونده دانشگاه علوم پزشکی کرمان ایجاد شده بود، اسماعیل نجار استاندار کرمان گفت: در هر جامعه ای ممکن است چنین مواردی به وجود آید و قطعا افرادی که مورد اتهام هستند باید مراحل قانونی را طی کنند اگر تخلف آنها اثبات و محرز شد قطعا دادگاه رای خود را براساس قانون برای مجرمین صادر و اجرا می کند.

وی افزود: تخلف انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی در بحث مسائل درمانی نیست بلکه در خرید لوازم پزشکی بوده که با توجه به نوسانات ارز مشکلاتی داشتند که در حال رسیدگی است.

نجار ضمن اطمینان خاطر به مردم در این زمینه که پرونده دانشگاه علوم پزشکی کرمان در دست بررسی است، ادامه داد: مردم مطمئن باشند هر پرونده ای که تشکیل می شود مورد بررسی قرار می گیرد و پس از ثابت شدن آن، دادگاه برای آن حکم صادر می کند که اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در خرید ۱۵ دستگاه لوازم پزشکی و همچنین ۳ قرار داد در زمینه تعمیر و نگهداری بعضی از دستگاه ها عدم شفافیتی وجود داشت که قریب به ۱ میلیارد تومان در این خرید ها پرونده اختلاس تشکیل و به دادگاه ارسال شده است.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: در این مرحله بحث اتهام است و در نهایت رای و حکم دادگاه ملاک عمل خواهد  بود.

منبع: نشانه نیوز

برچسب ها:
اختلاس اختلاس دانشگاه علوم پزشکی اعلام جزییات اختلاس یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان