به قانون پایبند نبود!

  • شناسه خبر: 18761
به قانون پایبند نبود!

از بچگی هر وقت صحبت از کسی و حرفی پیش میومد پدرم میگفت: فاصله بین حق وباطل چهار انگشته!یعنی هرچه با چشمت ببینی حق و هر چه با گوشت بشنوی باطله. از اواسط دولت آقای احمدی نژاد مشاجراتی بین ایشان و مجلس رخ میداد و نمایندگان به عدم پایبندی او به قانون اشکال میگرفتند،من که […]

خانه » آخرین اخبار » به قانون پایبند نبود!

از بچگی هر وقت صحبت از کسی و حرفی پیش میومد پدرم میگفت: فاصله بین حق وباطل چهار انگشته!یعنی هرچه با چشمت ببینی حق و هر چه با گوشت بشنوی باطله.

از اواسط دولت آقای احمدی نژاد مشاجراتی بین ایشان و مجلس رخ میداد و نمایندگان به عدم پایبندی او به قانون اشکال میگرفتند،من که نصیحت پدرم را در گوش داشتم فکر میکردم که واقعا محمود میخواهد کار کند و نماینده ها خرده میگیرند جالب اینه که زیاد هم حرف اجرای قانون وقانون مندی را از او میشنیدم.

اما با فرارسیدن لحظات پایانی مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری؛ با ورود رئیس جمهور به همراه کاندیدای مورد علاقه اش،دلم ریخت و به خودم داد زدم که این پایبندی به قانون نیست؛یاد ضرب المثلی افتادم که میگه در دیزی بازه …..!

امیدواریم که رئیس جمهور آینده از این دست کارها درس عبرت بگیرد و از طرفی مسئولین مربوط در برگزاری انتخابات سال ۹۲ این کار غیرقانونی حاج محمود را نادیده نگیرند تا شاید مایه درس آموزی دیگران بشود.

تنظیم:ا.م

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان