روزنامه شهروند وابسته به جمعیت هلال احمر که عملاً نقش یکی از ارگان‌های پر شمار رسانه‌ای جریان انحرافی را بازی می‌کند، روز دوشنبه خبر کذبی را بعنوان تیتر یک خود منتشر کرد و به نقل از علی عسگری رابط پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی مدعی شد که هاشمی پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با رهبر معظم انقلاب تماس تلفنی داشته است.

به گزارش خانه خشتی، برجسته شدن این خبر کذب در روزنامه جریان انحرافی در حالی بود که روز قبل از آن نیز این روزنامه با تیتر «دو قطبی در ساعت 18» و انتشار تصاویر هاشمی و مشایی، دو قطبی اصلی انتخابات را هاشمی و مشایی عنوان کرده بود.
گردانندگان این روزنامه پیش از این در اظهارات خود عنوان کرده بودند که دو قطبی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را در سطح اجتماعی «مردم گرایی» و «اقتدارگرایی» تشکیل می‌دهد.
اما حرکت موذیانه روزنامه جریان انحرافی در روز دوشنبه و انتساب خبر دروغ به رهبر انقلاب بدون تحقیق در مورد صحت و سقم آن، امروز (سه شنبه) با حرکت بعدی تکمیل شد و در حالی‌که منبع اصلی منتشر کننده اظهارات علی عسگری یعنی خبرگزاری آریا روز گذشته رسماً اعلام کرد که پس از تحقیق از منابع مختلف به این نتیجه رسیده است که اظهارات علی عسگری کذب بوده و هیچ تماس تلفنی میان رهبر انقلاب و هاشمی برقرار نشده است، روزنامه شهروند در شماره امروز خود در اقدامی غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی، حاضر نشد تکذیبیه مزبور را پوشش دهد.
منبع:رجانیوز