“بخوان آزادی” ابزارغرب در مصادره انقلاب منطقه!

  • شناسه خبر: 18744
“بخوان آزادی” ابزارغرب در مصادره انقلاب منطقه!

شبکه تلویزیونی “من و تو” در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۱۰ در لندن توسط کیوان و مرجان عباسی راه اندازی شد. به گزارش خانه خشتی،دفتر مرکزی و استودیوی شبکه من و تو در شهر لندن واقع است. کیوان و مرجان عباسی علاوه بر کارهای اقتصادی به کار رسانه ای هم روی آورده که با تاسیس شبکه […]

خانه » آخرین اخبار » “بخوان آزادی” ابزارغرب در مصادره انقلاب منطقه!

شبکه تلویزیونی “من و تو” در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۱۰ در لندن توسط کیوان و مرجان عباسی راه اندازی شد.

به گزارش خانه خشتی،دفتر مرکزی و استودیوی شبکه من و تو در شهر لندن واقع است. کیوان و مرجان عباسی علاوه بر کارهای اقتصادی به کار رسانه ای هم روی آورده که با تاسیس شبکه تلویزیونی مرجان که در واقع شرکت اصلی می باشد، در سال ۲۰۰۹ رنگ تازه ای گرفت.

ادارات و استودیوهای شبکه من و تو نیز در وندزورث لندن بوده و تحت عنوان «Capital studios» اداره می شود.

مرجان و کیوان عباسی مالکیت شبکه ماهواره ای «ببین تی وی» را در اولین کارنامه رسانه ایی خود دارند که در واقع اولین شبکه اینترنتی فارسی زبان بوده است.

پدر کیوان عباسی مالک تلویزیون آزادی در واشنگتن دی سی و شبکه پورنوی Hostlertv در کانادا می باشد.

مأموریت اصلی این شبکه، تلاش برای تغییر سبک زندگی مردم ایران و هجمه به ارزش های دینی و اسلامی است و این هدف را در قالب برنامه های سرگرمی و تفریحی و در سایه غفلت مخاطبان به آنها القا می کند.

یکی از برنامه های به ظاهر تفریحی  که این شبکه اخیرا اقدام به پخش آن کرده برنامه ای است مستند گونه به نام “بخوان آزادی “این برنامه قصد دارد خوانندگان  و گروه های موسیقی عرب زمانی که در شکل گیری انقلاب  های اخیر در کشور های تونس،مصر،سوریه و….نقش داشتند و با موسیقی خود باعث ایجاد موج مقاوت در کشورشان شده است را معرفی کند.

نکته جالب و قابل توجه این برنامه این است که در این برنامه از مردم مسلمان و عرب زمانی  که برای آزادی کشور خود دست به اعتراضات و جنگ زده اند را مردمی بی دفاع ،رنجدیده و جستجو گر آزادی می خواند که این حرکت با توجه به سیاست های ضد اسلامی و دینی آشکار این شبکه در تناقض کامل است.

و اما نکات کلیدی که در این برنامه باید مورد توجه قرار داد:
۱-این برنامه به گونه ایی ساخته شده است که عامل ایجاد شور در انقلاب منطقه را موسیقی معرفی میکند  موسیقی که الگو برداری شده از موسیقی های راک می باشد.
۲-این مستند با بزرگ جلوه دادن نقش موسیقی در ایجاد انقلاب کشور های عربی  نقش دین را در حرکت مردم  پنهان کرده است.
۳-مردمی که در این مستند به عنوان معترض و انقلابی نشان می دهد را مردمی حقیقت جو و جستجو گرآزادی نام می برد که با توجه به اینکه این شبکه با استناد به برنامه های گذشته خود هرگونه عملی که بر گرفته از دین اسلام و مخصوصا مذهب شیعه باشد را مورد تمسخر و تخریب قرار می دهد این نام گذاری بسیار قابل تعمل است
۴-در این مستند که بعضا دست اندرکاران شبکه منوتو  به آن اعتراف کرده اند انقلاب مردم منطقه را یک حرکت سیاسی فرهنگی معرفی شده است.
نظرات بینندگان این شبکه هم شاهدی بر نکات کلیدی بالاست اما نکته  مهم تری که باید به آن توجه کرد این است که با توجه به این که انقلاب مردم کشور های عربی که بر خواسته از آموزه های دین اسلام که حتی می توان موتور محرک این حرکت اسلام خواهی نام برد و به نوعی در امتداد و برگرفته از انقلاب جمهوری اسلامی ایران می باشد به نوعی به تصویر کشیده شده است که مخاطبان ایرانی این شبکه در نظرات خود اعلام کردند که ما هم باید از آن ها درس بگیریم و انقلاب در ایران ایجاد کنیم.
در شرایطی که مردم ایران از بصیرت و فهم بالایی نسبت مسائل پیرامون خود برخوردار هستند موضع گیری های مستقیم و آشکار در تخریب چهره انقلاب مردم راه به جایی نخواهد برد  پس برای رسیدن به هدف خود یعنی تخریب چهره انقلاب  باید استراتیژی فرار به جلو را در دستور کار خود قرار دهند تا مورد اعتراض گروه و یا دینی  قرار نگیرد.

با بیان  از جمله ایی از سید احمد خاتمی خطیب نماز جعه تهران که  در نماز جمعه تهران ،نقشه راه دشمنان  برای ما آشکار می شود.سید احمد خاتمی گفت:” مراقب باشید غرب و یا دیکتاتورهای دیگر انقلاب شما را مصادره نکنند”و دقیقا زمانی که در این برنامه  انقلاب مردم مسلمان منطقه را حرکتی سیاسی فرهنگی معرفی می کنند مشخص می شود با استراتیژی فرار به جلو در حال مصادره انقلاب مردم منطقه به نفع خود هستند و شاید بتوان گفت به دنبال ایجاد انگیزه برای به وجود آوردن فتنه ۸۸ دومی در جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
“بخوان آزادی” ابزارغرب در مصادره انقلاب منطقه! بخوان آزادی شبکه من وتو کیوان عباسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان