قرارگرفتن عکس کاندیدای ریاست جمهوری در پوسترهای یادواره شهداء بخش نوق و شهر بهرمان!

  • شناسه خبر: 18742
قرارگرفتن عکس کاندیدای ریاست جمهوری در پوسترهای یادواره شهداء بخش نوق و شهر بهرمان!

تصویر هاشمی رفسنجانی_کاندیدای ریاست جمهوری-در پوستر یادواره شهدای نوق وبهرمان که پنجشنبه ۲۶اردیبهشت برگزار میگردد،چاپ ومنتشر شد. خانه خشتی:از مدتی قبل تحرکات اصلاح طلبان رفسنجان را پیش بینی وگوشه ای از آن را خدمت شما خوانندگان محترم معرفی نموده بودیم.در آن مطالب موضوع محوری، این مسئله قرار گرفته بود که زنده نگه داشتن نام ویادشهداء […]

خانه » آخرین اخبار » قرارگرفتن عکس کاندیدای ریاست جمهوری در پوسترهای یادواره شهداء بخش نوق و شهر بهرمان!

تصویر هاشمی رفسنجانی_کاندیدای ریاست جمهوری-در پوستر یادواره شهدای نوق وبهرمان که پنجشنبه ۲۶اردیبهشت برگزار میگردد،چاپ ومنتشر شد.

خانه خشتی:از مدتی قبل تحرکات اصلاح طلبان رفسنجان را پیش بینی وگوشه ای از آن را خدمت شما خوانندگان محترم معرفی نموده بودیم.در آن مطالب موضوع محوری، این مسئله قرار گرفته بود که زنده نگه داشتن نام ویادشهداء وقدردانی از زحمات جانبازان گرامی بسیار خوب وقابل تقدیر است امانکته ای که بسیار زشت وناپسند است استفاده ابزاری از شهداء وجانبازان است.

پوستر یادواره شهدای نوق وبهرمان

اتفاقی که در یادواره شهدای بخش نوق وشهر بهرمان رخ داد این بود که در پوسترهای تبلیغاتی ودعوت نامه ها عکس آقای هاشمی در کنار حضرت امام خمینی(ره) وامام خامنه ای (معظم له) آمده است،جدا از اینکه اندیشه های حال آقای هاشمی چقدر نزدیک به گفتمان انقلاب است این موضوع ابهاماتی را در خود دارد.

همیشه این طیف خود را برتر از دیگران دانسته و بر این نکته تأکید داشته که نباید مردم فریبی نمود،سال گذشته هم این کار انجام گرفت اما آیا سال گذشته هم آقای هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری بود؟!!

کا ر بد،بد است حال از جانب هرکسی که باشدچه چپ،چه راست،چه اصلاح طلب وچه اصول گرا.

البته نگویند که در زمان چاپ این پوستر هنوز مشخص نبوده است که آیا آقای هاشمی به صحنه خواهد آمد یا نه،که بر همگان روشن است.

مسئول محترم شهرستاان آیا تذکری به این موضوع که اولاً تبلیغات زود هنگام و دوماً استفاده ابزاری ازیادواره شهدا صورت گرفته است،داده اند؟اگر خیلی روشن می زدند که سخنرانی کاندیدای ریاست جمهوری و یا اینکه آقای هاشمی آمد قابل هضم تر بود،تا اینکه به اینگونه از یادواره شهدا استفاده ابزاری شود.

صادق باشیم و قصد سیاست بازی نداشته باشیم و آن هم آن طیف که همواره اصرار براین دارد که خود را صادق ترین جناح بر روی کره زمین معرفی کند!

متأسفانه در عین غفلت مسئولین شهرستان عکس کاندیدای ریاست جمهوری به این سطح گسترده در پوسترهای و دعوت نامه های یادواره شهدای بهرمان قرار میگیرد و انشاالله نه تبلیغات زود هنگام باشد،نه تخلف انتخاباتی،نه استفاده ابزاری از یادوار ه شهدا ونه…!!

از مسئولین نیز این توقع میرود که تیزبین بوده و باتوجه به شرایط موجود تأکیداتی به برگزارکنندگان این یادواره از قبل می دادند.

مواردمربوط:

* دیدار جمعی ازاصلاح طلبان با جانبازان بالای ۷۰ درصد ، یا احیای چهره اصلاحات درشهرستان رفسنجان

*در ادامه تحرکات اصلاح طلبان در رفسنجان این بار در قالب یادواره شهدا بخش نوق

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان قرارگرفتن عکس کاندیدای ریاست جمهوری در پوسترهای یادواره شهداء!!! هاشمی رفسنجانی یادواره شهدای نوق وبهرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا بافتی

    سلام خدمت همه.. نمیدونم چرا بعضی دوستان فک میکنن که اگه عکس کسی جایی بخوره مردم به اون شخص رای میدن.. در ضمن اصلا ایشون تایید صلاحیت نشد.. هرچد که دوستان وزارت کشور اجازه نصب بنرهایی که عکس ایت الله هاشمی روش بود رو ندادن.. به نظر من این هیچ ربطی به جناح اصلاح طلبو روحانیون مبارزو اصولگرا و ..و..نداره ایشون افتخار شهر ما هستند و یار امام تو همه مسائل بودن الانم بار ها حضرت آقا از ایشون تمجید کردن ولی هنوز متاسفانه بعضیا پیراهن عثمانو بالا گرفتنو از رهبری جلو افتادن… درود بر سردار سازندگی…

    رضا

    باسلام.من اهل شهر بهرمان هستم.و عکس آقای هاشمی به این دلیل در بالای پوستر ها قرار دارد که ایشان متولد شده در این شهر هستند و مردم ارادت خاصی نسبت به ایشان دارند.

    علی

    عزیزان محترم چرا شماها یکطرفه قضاوت میکنید اینکه عکس اقای هاشمی بالای پوستر شهدای بهرمان است نکته چندان مهمی نیست که قابلیت این را داشته باشد تا اینجور بر روی آن مانور دهید چون این عکس ازسال اول شروع یادواره بوده است و همچنان نیز خواهد بودحتی در 8سال حکومت اقای احمدی نژادنیز هیچ تغییری نکرده است و اگر هم جنبه تبلیغات داشته باشد در سطح منطقه یا شهرستان است اما حضور یک رییس جمهور که خود بعنوان مجری برگزاری انتخابات است در وزارت کشور بنظر شما عزیزان جنبه تبلیغات ندارد و ان هم در سطح کشور.باتشکر

    خواننده

    سلام ممنون از نظری که گذاشتید.با قسمت دوم صحبت هایتان موافقم ودر این باره نیز مطالنی را درسایت گذاشتیم به عنوان مثال: http://www.khanehkheshti.com/%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF/

    خجالتی

    الان که سروته یک کرباس شدن! درسته که هرسال بوده ایا مسئولین یادواره نباید موقعیت شناس باشند؟ من هم موافقم که کار احمدی نژاد خلاف قانون است،مسئله ای اینجاست که همه کارخودشون رو نمیبینن ولی همش از بقیه خرده میگیرن خلاف قانون خلافه،حالا چه با تبلیغات زودهنگام باشه چه با حمایت دولت از یک کاندیدا

    yaseen

    هر چی که شما این حرفا روبزنیداین ها از رو نمیرن بازم میگن ما بهترین آدما هستیم!طرفداراشون هم که هنوز دهنت روباز نکردی میگن بابا زندون رفته،کتک خورده!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان