جر و بحث فردوسی‌پور و مدیرعامل آلومینیوم در برنامه نود

  • شناسه خبر: 18674
جر و بحث فردوسی‌پور و مدیرعامل آلومینیوم در برنامه نود

  مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان در برنامه دیشب نود، این برنامه را یکی از عوامل ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر معرفی کرد.  به گزارش خانه خشتی،  پرویز مظلومی در مصاحبه اخیر خود تیم آلومینیوم را برای ماندن در لیگ برتر امیدوار دانست و گفت: مثل این‌که آقای فردوسی‌پور خیلی علاقمند به شانزده تیمی شدن لیگ […]

خانه » آخرین اخبار » جر و بحث فردوسی‌پور و مدیرعامل آلومینیوم در برنامه نود

 

مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان در برنامه دیشب نود، این برنامه را یکی از عوامل ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر معرفی کرد.
 به گزارش خانه خشتی،  پرویز مظلومی در مصاحبه اخیر خود تیم آلومینیوم را برای ماندن در لیگ برتر امیدوار دانست و گفت: مثل این‌که آقای فردوسی‌پور خیلی علاقمند به شانزده تیمی شدن لیگ برتر هستند.
به همین دلیل فروسی پور شب گذشته در برنامه «نود»‌ گفت و گویی تلفنی را جباری زاده، مدیرعامل آلومینیوم هرمزگان انجام داد.
وی در پاسخ به این سوال که فردوسی پور چرا می‌خواهید برنامه «نود» را برابر مردم قرار دهید، گفت: صحبت‌های شما بی‌تاثیر نیست و باید بدانید که هجده تیمی شدن لیگ برتر تنها واسته باشگاه آلومینیوم نیست و سایر تیم ها نیز نسبت به آن اعتراض دارند.
جباری زاده افزود: مشکل ما کمبود وقت نیست بلکه مشکل برنامه ریزی است؛ در این فصل دو بار به مدت بیست روز لیگ تعطیل شده است؛ مگر قرار نبود جام حذفی برگذار نشود اما به دلیل تاثیر برنامه نود و فشار شما بر روی فدراسیون این جام برگزار شد.

در ادامه فردوسی پور نظرسنجی برنامه نود در  تاریخ ۸۸/۰۲/۲۴ را پخش کرد که ۷۱ درصد از بینندگان این برنامه به ۱۶ تیمی شدن رای داده بودند و در همین برنامه به تاریخ ۹۰/۱۰/۲۶، ۶۵ درصد بینندگان به ۱۶ تیمی شدن لیگ رای داده بودند.

مدیرعامل آلومینیوم هرمزگان گفت: این نظر سنجی های شما برای دو و چهار سال قبل است و الان نظر مردم عوض شده است.

فردوسی پور در پاسخ گفت: هرچقدر تعداد تیم ها بیشتر باشد به نفع ما و تمام رسانه هاست اما اگر این کار انجام شود استقلال فدراسیون از بین می رود و باید فدراسیون را تعطیل کنند.

جباری زاده ادامه این روند را سبب تضییع حق تیمش دانست و گفت: با این وجود حق تیم ما که از لیگ کارگری شروع کرده است ضایع می شود؛ ما زحمات زیادی کشیدیم تا این تیم به اینجا رسیده است.

فردوسی پور در پاسخ گفت: بازهم تلاش کنید که به لیگ برتر بازگردید مثل تیم های بزرگ دنیا نظیر هرتابرلین که با وجود اینکه این همه بازیکن به تیم ملی آلمان تحویل داده است به بوندس لیگای بی سقوط کرد.

حسین جباری زاده در ادامه گفت: اگر قرار است تصمیم اشتباهی گرفته شود باید این تصمیم اشتباه اصلاح شود، زمانیکه لیگ ما ۱۶ تیمی بود و بعد ۱۸ تیمی شد چرا کسی اعتراض نکرد؟ اکنون در تمام دنیا لیگ ها پیشرفت می کنند، در قطر لیگ ۱۲ تیمی به ۱۴ تیم افزایش پیدا کرده است اما ما تعداد تیم هایمان را کم می کنیم در حالیکه وسعت کشور ما چندین برابر قطر است.

منبع:خبرگزاری دانشجو

برچسب ها:
16تیمه شدن لیگ برتر برنامه نود جر و بحث فردوسی‌پور و مدیرعامل آلومینیوم در برنامه نود فردوسی پور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان